Mezi moje záliby patří historie, cestování, poznávání nových krajů a fotografování.
Před každou další cestou se snažím získat nějaké informace o místě, které navštívím.
Ráda se proto o své poznatky z cest podělím.

"Půjdu kamkoliv, pokud je to kupředu."
David Livingstone


Vítejte na mém blogu ...

čtvrtek 17. února 2011

To bude náročné

Nikdo z nás nemládne a čas od času někteří potřebujeme lékařskou péči.

Můj manžel jde v květnu na operaci  a přinesl si domů různé papíry, co všechno má sebou mít a co nemít a také žádanky na předoperační vyšetření.
Včera jsme se společně dívali do papírů z Motola a já dostala záchvat smíchu, nebyla jsem k zastavení. Muž se na mně nechápavě díval, pak mi káravě řekl:
"Prosímtě, čemu se tak směješ? Ty snad nejsi normální. Vždyt' já jdu na operaci".
"A cítíš se jak?"
"No jak bych se cítil, normálně".
"Já jen, jestli se cítíš jako chlap?"
"???"
Ukázala jsem mu jeden řádek na žádance a zeptala se ho: "A co říkáš tomuhle?"
Podíval se na mně, začal se smát taky a řekl: "Co já? Ale to jsem zvědavej, jak si s tím poradí náš doktor."
Motol
Chápu, že doktoři v této době měli spíš myšlenky na to, jak dopadnou jednání o jejich platech.

Život holt někdy tropí hlouposti.

Jméno manžela a rodné číslo jsem "zamazala", a naopak jsem zvýraznila speciální požadavky kliniky.

17 komentářů:

  1. To jsem teda zvědavá, jak si s tím gynekolog poradí.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to nemá chybu Ale tyhle papíry nemám ráda.

    OdpovědětVymazat
  3. Vždycky, když jdu na gyndu, říkám si, jak je to nespravedlivé, že my ženy musíme pravidelně podstupovat takové nepřijemné vyšetření a ejhle, už v tom nejsme samotné!! Spravedlnost, přece jen existuje. ))

    OdpovědětVymazat
  4. Prvně v životě jsem opravdu rád, že nejsem gynekolog.

    OdpovědětVymazat
  5. kdopak asi tu žádanku vyplňoval. Nebyl to některý z těch co děkuje a odchází?

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: - [6]: Vidím přátelé, jak Vás dokáží naši lékaři pobavit.

    OdpovědětVymazat
  7. No, jen aby na tom vyšetření netrvali, možná je to způsob, jak, v době krize ve zdravotnictví, odkládat plánované výkony a vinu při tom svést na pacienta - prostě se omítl podrobit předepsanému vyšetření, není vyšetření, není operace.

    OdpovědětVymazat
  8. Jo, tak to je opravdu  bomba! Prostě pan Murphy se nikdy nemýlí!!!!!A pěkně se nám to téma sešlo, viď?

    OdpovědětVymazat
  9. [10]: Já si myslím, že dnes je opravdu vše možné. Jsem jen zvědavá, jak se s tím "popasuje" náš praktický lékař, který současně pracuje i v Motole.

    OdpovědětVymazat
  10. Jejkule, chudák pan manžel, až mu to vyšetření budou dělat No každopádně jsem se hezky pobavil a docela rád si někdy přečtu, jak to v té nemonici dopadlo. A manželovi držím pěsti, ať operace dopadne dobře :o)

    OdpovědětVymazat
  11. [13]: Přání každopádně vyřídím a sama jsem zvědavá, jak vyšetření proběhne

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to aby si šel manžel koupit sukni, na to vyšetření by se hodila

    OdpovědětVymazat
  13. tak to by mě zajímalo, co bude mít v propouštěcí zpávě!

    OdpovědětVymazat
  14. SignoraA (Paní A)19. února 2011 v 8:32

    [15]: Já mu když tak nějakou půjčím - na tu chvilku.

    OdpovědětVymazat

MOC DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE ❤❤❤