Mezi moje záliby patří historie, cestování, poznávání nových krajů a fotografování.
Před každou další cestou se snažím získat nějaké informace o místě, které navštívím.
Ráda se proto o své poznatky z cest podělím.

"Půjdu kamkoliv, pokud je to kupředu."
David Livingstone


Vítejte na mém blogu ...

neděle 2. ledna 2011

Zimní květy

Pod tímto názvem si mnozí představí květy, které vytváří mráz na oknech.

Ale ne, já tu chci představit květy ibišků (Hibiscus).
Ibišek
Ibišek
Ibišek
Ibišek
Ibišek
Ibišek
Ibišek
Venku je nevlídná zima a mě ibišky kvetou, aby mi zpříjemnily zimní měsíce.
Po celé léto jsem je měla na zahradě a před příchodem mrazů jsem je umístila v bytě. 
Je jen škoda, že ta nádhera vydrží maximálně dva dny a pak květ uvadá.
V únoru je budu muset ostříhat, aby zase v létě vykvetly a pak kvetly až do zimy.

Mám ty svoje kytičky moc ráda.

4 komentáře:

  1. Měla jsem ibišky tři,a le zbyl mi jenom jeden, který jsem po domluvě přenechala mamince :) Je přesně takový, jako ten na druhé fotce :)

    OdpovědětVymazat
  2. to se ti ani nedivím, jsou nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, vzpomínám si, jak jsem jednou byla u naší paní učitelky ve třetí třídě na prázdninách, ta měla na zahradě Ibišků! Krásné fialové :). A ty tvoje jsou také krásné

    OdpovědětVymazat
  4. Ale existuje, je to škola Kostka ve Vsetíně, mají tam takový obor.

    OdpovědětVymazat

MOC DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE ❤❤❤