Mezi moje záliby patří historie, cestování, poznávání nových krajů a fotografování.
Před každou další cestou se snažím získat nějaké informace o místě, které navštívím.
Ráda se proto o své poznatky z cest podělím.

"Půjdu kamkoliv, pokud je to kupředu."
David Livingstone


Vítejte na mém blogu ...

pátek 21. ledna 2011

S ptákem na hlavě

Název je trochu zavádějící a vyvolává různé představy.

Před dvěma roky jsem si založila Galerii.cz a do ní jsem ukládala a ukládala....
V současné době, zejména díky mé blbosti, jí mám zaplněnou téměř ze tří čtvrtin.
Já tam ty fotky totiž ukládala v hodně vysokém rozlišení a vůbec mi nedošlo, že si
v podstatě omezuji její kapacitu. Pět giga je dost velký prostor.
Ted' ve volných chvílích některé zmenšuji, další rovnou mažu, abych vytvořila prostor pro další a víc se jich tam vešlo.
A při té příležitosti jsem našla pár docela zajímavých fotek, které odpovídají nadpisu.
Tak tady jsou:
Slavný renesanční umělec Benvenuto Cellini na Mostě zlatníků ve Florencii
Vévoda Cosimo I. Medici, jeden z dřívějších vládců Florencie
Fotografie z Toskánského města Lucca
Socha před Palácem Admirality v Londýně

Ti ptáci, kdyby jen poseděli .....
Vzpomínám, jak jsme kdysi byly s dcerou na dámské jízdě v Benátkách. Seděly jsme na náměstí Sv. Marka, popíjely kávu a já ucítila na zádech něco horkého. Jen jsem ucedila směrem k dceři: "Nějaký blb mi něco vylil na záda". Dcera se podívala a dostala záchvat smíchu. "Ne mami, to nebyl blb, to byl pták". A na červených šatech se to opravdu vyjímalo.
Ti ptáci .....

9 komentářů:

  1. No co, taky potřebujou něco k sezení. Mě na hlavně taky párkrát seděl pták, ale nebyl to holub ale andulka =D

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: Pro mě je to hrozná představa, že by mi usedl pták na hlavu. Sestra vždycky když vypustila andulky z klece, musela mi dát noviny, abych si hlavu přikryla. Asi to způsobil zážitek z dětství, kdy nám do třídy vletěla vlaštovka a nebyla schopná najít cestu ven a v podstatě se "utloukla" o zdi. Já od té doby nemůžu vidět poletovat ptáka v uzavřeném prostoru.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to mě zatím podělal jen holub na Václaváku. Měl jsem na milimetr ostříhanou hlavu a bílé tričko. Naštěstí jsem se rychle umyl na wc v metru. Od té doby nemám rád holuby!

    OdpovědětVymazat
  4. Název je skutečně zavádějící, tedy alespoň pro mně. Nadpis jsem četla totiž jako "S pátkem na hlavě". Než jsem článek otevřela, fakt jsem nevěděla, co mě tu čeká...

    OdpovědětVymazat
  5. Je vidět, že holubi nejsou žádní ignoranti, kultura je pro ně nadevše, snad krom něčeho dobrého do zobáku.

    OdpovědětVymazat
  6. Já nechci být neslušná, ale přijde mi, že holubi s kulturou provozjí jednu věc. nelze jim ale upřít, že si vybírají skvostná místa.

    OdpovědětVymazat
  7. měli jsme papouška a já mám někde fotku syna s ním na hlavě, mohl bych  ti ji přidat do tvé sbírky v malém rozlišení

    OdpovědětVymazat

MOC DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE ❤❤❤