Mezi moje záliby patří historie, cestování, poznávání nových krajů a fotografování.
Před každou další cestou se snažím získat nějaké informace o místě, které navštívím.
Ráda se proto o své poznatky z cest podělím.

"Půjdu kamkoliv, pokud je to kupředu."
David Livingstone


Vítejte na mém blogu ...

úterý 11. ledna 2011

Večerní lednová procházka

Je začátek ledna a vypadá to jako v březnu.
Musím konstatovat, že počasí, které ted' panuje je hnusné. Jiným výrazem se to nazvat nedá. Droboučký déšt 'padá od odpoledne a do rána možná namrzne.
Není to tak dlouho a všichni jsme nadávali nad hromadami sněhu, které nás během prosince zasypávaly v pravidelných intervalech.
A ted'? Obleva, která obnažila všechnu tu špínu, kterou milosrdně pokrýval sníh.
Chodníky, které se v Praze nesolí, pokrývá místy drobný štěrk, kterým byly posypány, někde jsou ještě zbytky udupaného a klouzavého sněhu.
A všude psí hovínka. Cesta z práce byla jako slalom. Se skloněnou hlavou jsem kličkovala a doufala, že si někde "nešlápnu do štěstí".
Psi za to nemůžou, ale jejich majitelé by fakt zasloužili nakopat.

Abych ale nebyla úplně negativní, nabízím tu pár obrázků z večerní procházky centrem Prahy.Staroměstské náměstíStaroměstská radnice
Týnský chrám
Asi každý poznal, odkud obrázky jsou.Pražský hrad



.

9 komentářů:

  1. ty vánoční trhy tam pořád jsou?

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Skončily už minulý týden.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné snímky, ten s vánočními trhy mi připomněl, jak jsem loni trávila část Silvestra na Staroměstském náměstí

    OdpovědětVymazat
  4. Hovínka, věčné to téma... Snímky jsou krásné, já večerní Prahu viděla jednou v životě a to, když mě odváželi domů z letiště... :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Ali, tu večerní pražskou procházku ti nemůžu nic jiného než závidět.To už je let, kdy jsem takhle naposled večer courala matičkou Prahou.Ale až budu zas v létě na chatě, tak vyrazím a taky pěkně s foťákem a zase si procourám Starý město,a okolí.

    OdpovědětVymazat
  6. "Šlápnout si do štěstí" je nepříjemné, ale co teprve chudáci vozíčkáři. Nestačí, že se boří do břečky, ještě si co chvíli "sáhnou do štěstí".

    OdpovědětVymazat
  7. [8]: Ta představa mě pobavila. Dnes jsem upozornila jednu dámu, jejíž pes vytvořil své dílo asi metr od koše s pytlíkama, že něco ztratila. Reagovala okamžitě a tázala se co? Tak jsem jí to na chodíku ukázala. Remcala, ale pak to uklidila. A já si ted' představila, jak by se to vyjímalo na jejím kožichu.

    OdpovědětVymazat

MOC DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE ❤❤❤