Mezi moje záliby patří historie, cestování, poznávání nových krajů a fotografování.
Před každou další cestou se snažím získat nějaké informace o místě, které navštívím.
Ráda se proto o své poznatky z cest podělím.

"Půjdu kamkoliv, pokud je to kupředu."
David Livingstone


Vítejte na mém blogu ...

čtvrtek 20. ledna 2011

Názor

Moje dcera s rodinou bydlí na krásném místě Prahy. Na Košířském kopci, vzdálená dopravnímu ruchu a přitom kousek od centra. Navíc je kousek od domu lesopark. Chodím tam moc ráda s vnučkami v kteroukoliv roční dobu.
Někdy projdeme lesem směrem do Jinonic, v přilehlém statku mají koně, na které se holky vždycky moc těší. A u jenoho z prvních domů za lesem jsem vyfotila toto:
Názor
Když jsem to objevila poprvé, neměla jsem sebou fot'ák, proto jsem se na další vycházku už "vyzbrojila", abych názor obyvatele Prahy-Jinonic zdokumentovala.

Jako bonus přidávám pro pobavení to, co mi přišlo dnes emailem. Vyvolalo to můj úsměv.
Neberte stopaře
Tak tuhle větu by mohl s klidným svědomím říkat  můj muž. Je to už mnoho let, kdy jsem si ho stopla.
Ale já se chovala slušně (ne jako ta myška).

5 komentářů:

  1. Přesné, klidně bych si to tam také napsala, ale my plyn nepoužíváme. A topíme jen dřevem, protože uhlí je také příšerně drahé a kde na to má normální slušný člověk brát. Asi začneme všichni krást, jak ti nahoře a začneme vykrádáním jejich vil a bude na topení.

    OdpovědětVymazat

MOC DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE ❤❤❤