Mezi moje záliby patří historie, cestování, poznávání nových krajů a fotografování.
Před každou další cestou se snažím získat nějaké informace o místě, které navštívím.
Ráda se proto o své poznatky z cest podělím.

"Půjdu kamkoliv, pokud je to kupředu."
David Livingstone


Vítejte na mém blogu ...

čtvrtek 21. ledna 2010

Kam ráda chodím

Oblíbené blogy:
www.sceneryphoto.blog.cz - nádherné fotografie
www.tichaposta.blog.cz - Jarka z Tábora, moje vrstevnice
www.nrecepty.blog.cz - Natty a její báječné recepty, rady a soutěže
www.helenasychrova.blog.cz - zábava a poučení od blogerky žijící v Německu
www.worlddandie.blog.cz - Vendy, moje spřízěná duše a první člověk na blogu, se kterým jsem navázala kontakt
www.dauma.blog.cz - Dáša u které mám pocit, že máme něco společného
www.eumenidas.blog.cz - Vendy u níž nacházím všehochut' a s níž mě spojuje láska k literatuře






Místa, která se mi líbí:
www.cilentoediano.it/index_video.html - NP Cilento e Vallo di Diano v Kampánii. Jeho součástí je kupř. Paestum, Velia a Jeskyně Pertosa a mnoho dalších krásných míst.

Žádné komentáře:

Okomentovat

MOC DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE ❤❤❤