Mezi moje záliby patří historie, cestování, poznávání nových krajů a fotografování.
Před každou další cestou se snažím získat nějaké informace o místě, které navštívím.
Ráda se proto o své poznatky z cest podělím.

"Půjdu kamkoliv, pokud je to kupředu."
David Livingstone


Vítejte na mém blogu ...

pátek 24. prosince 2010

Dnes ne

Někde jsem četla, že v období Vánoc se zvyšuje počet sebevražd.
Toto období je také ve znamení zvýšeného stresu.
A přitom by tomu mělo být naopak.
Téma týdne bylo zvoleno asi v ne příliš vhodnou dobu, na dobu Vánoc. Nechci polemizovat, zda je to ten nejlepší čas. Ale bolesti duše si nevybírají.
Bolesti na duši, nebo jinak nazváno depky mě v podstatě pronásledují od podzimu. Podzim sám o sobě je obdobím, které nemám vůbec ráda. Šedé a pochmurné dny, které se zkracují. Málo světla a šero, ve kterém špatně vidím. Procházím sérií špatných dní, kdy jeden problém se vyřeší, aby okamžitě vyvstal problém další a horší. Vím, problémy jsou řešitelné. Ale moje nitro, moje duše trpí.
Moji soukromí draci, kteří se mě snaží  pohltit.
Ne, nechci se rozepisovat o nemoci své dcery, o starostech, které mám o mojí 86letou maminku, o nejistotě, co mě čeká v příštím roce.
Proč dnes popisovat smutné a bolestné myšlenky.

Vždyt' před několika málo okamžiky se hodiny překulily do dalšího dne. Tím dnem je 24. prosinec.
Den, ve kterém bychom se měli radovat, radost rozdávat druhým a stejnou měrou jí zase přijímat.

Přeji všem krásné a št'astné Vánoce, pohodu a klid v duši - a žádné bolesti.

1 komentář:

  1. Přeji ti, aby brzy bylo světla více a šera méně. A hlavně krásné a pohodové Vánoce a co nejméně dušebolení...

    OdpovědětVymazat

MOC DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE ❤❤❤