Mezi moje záliby patří historie, cestování, poznávání nových krajů a fotografování.
Před každou další cestou se snažím získat nějaké informace o místě, které navštívím.
Ráda se proto o své poznatky z cest podělím.

"Půjdu kamkoliv, pokud je to kupředu."
David Livingstone


Vítejte na mém blogu ...

neděle 7. února 2010

signoraa@seznam.cz

Signora znamená italsky paní a to a za ním je počáteční písmeno mého jména.
Když jsem si před více než rokem založila své stránky na Galerii.cz, tak jsem se samozřejmě chtěla přihlásit pod svým jménem. Bohužel to nešlo, i když jsem zkusila několik variant, všechny možnosti byly již "obsazeny". Proto jsem si založila další emailovou stránku a zvolila jsem toto jméno, které v překladu zní - Paní A. Tak to je takové malé vysvětlení.

Pokud někoho zaujmou moje poznatky z cest, či z navštívených míst a chtěl by třeba nějakou radu, můžete mi psát na email. Vím sama z vlastní zkušenosti, že jsem byla ráda, když jsem získala jakoukoliv informaci o místě, kam jsem se chystala. A málo platné - komentáře pod příspěvkem neposkytují tolik prostoru.
Takže můžete psát na email: signoraa@seznam.cz a nebo také na havlova.alena@seznam.cz
a já slibuji, že odpovím.
                                                         Alena

4 komentáře:

  1. Ahoj, já nevím jak to tady chodí. Líbí se mně tvůj cestovatelský blog, neb také rád cestuji. Můžu si tě dát do oblíbených? Jestli se dává souhlas, nevím? Měj se a brzo se pozdrav.

    OdpovědětVymazat
  2. P.S. Ten panoramatický Řím v záhlaví je krásný.

    OdpovědětVymazat
  3. Bude mi potěšením a děkuji Alena

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravíme všechny malíře, fotografy a grafiky! Zveme tě do Jonathanovi výtvarné akademie. Je to sice jen RPG hra, ale určitě si tam užiješ spoustu legrace a navíc se ještě něčemu přiučíš. Budeš odevzdávat práce svému (virtuálnímu) učiteli, které potom vyhodnotí. Se svými spolužáky se můžeš bavit o čemkoliv v klubovně. Přijď se podívat na náš web a dozvi se více.

    OdpovědětVymazat

MOC DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE ❤❤❤