sobota 6. února 2010

Pátá cesta z Itálie

Já nevím, ale mě to připadá, že jsme sem přijeli před chvilkou.
Tři týdny utekly, ani nevíme jak. Vigna del Mare je kouzelné místo, leží ve svahu nad silnicí v bohaté vegetaci. Malou nevýhodou je to, že auta jsou zaparkována dole pod silnicí a musí se vše odnosit dolů - za tři týdny toho je opravdu hodně. Během pobytu jsme kromě odpočinku na pláži procestovali hodně míst. Zavítali jsme i do Kalábrie (není to odtud daleko) pozdravit Cira v St.Maria del Cedro.
Je sobota 7. července 2007, věci v autě máme naložené a jdeme se rozloučit s majiteli rezidence. Dostáváme od nich publikaci, ve které je tato rezidence zmíněna a pozvání, at' zase někdy přijedeme. Je to moc milé a my odjíždíme s hezkým pocitem z krásného místa a z báječných lidí.
Nebudeme opakovat chybu s cestou po pobřeží.Ta cesta sem byla opravdu hrozná.

Během pobytu a výletů jsme zjistili, že se dá jet opravdu lépe. Odjíždíme směrem k centru města, na první křižovatce jedeme vlevo a po SS562 a SP17 najíždíme u Pantrato na SP430. Je to nová silnice, která vede okrajem NP Cilento a potom se napojuje na SS18, po které jsme jeli směrem sem. Po stejné trase přes Agropoli najíždíme v Battipaglii na A3, pokračujeme po A30 ze Salerna a dále po A1 stále na sever. Cesta probíhá bez problémů, je s podivem, že nikde nejsou žádné kolony.
I letos máme v plánu udělat si zastávku. Jedeme do Maranella. Z dálnice A1 sjíždíme v Modeně a jedeme po SS12 na Montale a dále na Maranello.

Navštěvujeme Galleria Ferrari, potom se jdeme podívat do blízkých obchodů nakoupit suvenýry a prohlédnout si nedalekou továrnu Ferrari.

Po návštěvě Maranella se vracíme do Modeny, tam najíždíme na A22 a pokračujeme ke sjezdu na Lago di Garda. Dojíždíme do Torri delBenaco a ubytováváme se v kempu Camping San Felice.

Neděle 8. července 2007 - ráno posnídat, zabalit stan a jedeme domů.Z Torri del Benaco jedeme podél Lago di Garda do Torbole a Nago, odtud na dálnici A22 a přes Brenner do Innsbrucku. Protože už nikam nespěcháme, kupujeme si dálniční známku a jedeme se ještě podívat do Kufsteinu. Už jsme si říkali mnohokrát, že jezdíme jen kolem a nikdy jsme tam nebyli. Takže jedeme. Hned první poznatek je ten, že po sjezdu z dálnice na Kufstein jsou podstatně levnější pohonné hmoty než na dálničních pumpách.
Procházíme Kufstein, je to krásné starobylé město a určitě by to chtělo více času, než malou zastávku po cestě. Městu dominuje pevnost, která kdysi střežila cestu na Innsbruck. Na druhém břehu Innu je také obdobná pevnost, z dálnice není však vidět, ale z Kufsteinu ano. Obloha se začíná zatahovat, že bychom opět při návratu zmokli?
Po krátké návštěvě Kufstein opouštíme, vracíme se zpět na dálnici a pokračujeme na Mnichov.
Před Mnichovem je kolona, ve které se posouváme skoro 2 hodiny a prší.
Po projetí Mnichova už plynule za deště projíždíme známou trasu Regensburg, Rozvadov, Plzeň a Praha.