Mezi moje záliby patří historie, cestování, poznávání nových krajů a fotografování.
Před každou další cestou se snažím získat nějaké informace o místě, které navštívím.
Ráda se proto o své poznatky z cest podělím.

"Půjdu kamkoliv, pokud je to kupředu."
David Livingstone


Vítejte na mém blogu ...

pondělí 2. května 2011

Dnes mě pobavilo

Dnešek je takový pošmourný a uplakaný den. Počasí se pokazilo, zima je jako v ruském filmu a cestou domů jsem promokla. Pramálo důvodů k radosti.
Až pak .... otevřela jsem si email a tam byla tato tato říkanka. Vzala jsem fot'ák, vyfotila první propisku, která se mi dostala do ruky a na fotku jsem říkanku přepsala.

Uznejte, že jsem si jí nemohla nechat jen pro sebe.
Krásný den všem.

19 komentářů:

  1. Náš pan president, se díky tomu čmajznutému péru, stal populárním na celém světě.

    OdpovědětVymazat
  2. No jo, pan prezident se stal slavným více, než by asi sám chtěl . Na YouTube se hned objevila spousta vtipných parodií...

    OdpovědětVymazat
  3. Pan prezident si trhl pěknou ostudu - nevěřila jsem vlastním očím, když jsem to viděla.   

    OdpovědětVymazat
  4. Říkanka je vtipná a TlusŤjoch jí nasadil korunu.

    OdpovědětVymazat
  5. U nás bylo ještě včera pěkně a strašné sucho a už to přišlo, tady je už bílo, chumelí!! Jsem doma na oběd, ale za chvilku zas poletím.

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji všem za milé komentáře a zejména TlusŤjochovi, za doveršování.

    OdpovědětVymazat
  7. Určitě to nebyl úmysl, nemá to zapotřebí. Je mi ho teď tak trochu líto.

    OdpovědětVymazat
  8. [10]: Já nevím, jak jsem to viděla, tak bych za něj ruku do ohně nedala. Přitom se s tím perem ani nepodepisoval. Asi to bylo silnější, než on.

    OdpovědětVymazat
  9. [11]: Nechápu to, vždyť si podle protokolu stejně nůže nechat.

    OdpovědětVymazat
  10. [12]: Nemůže si ho nechat, chilská mluvčí jasně naznačila, že je to pero roky používané k podepisování důležitých protokolů, ale jistě o něj mohl požádat.

    OdpovědětVymazat
  11. [12]:Já viděla jen to, co bylo prezentováno ve sdělovacích prostředcích. Pokud si to pero mohl vzít, tak proč to probůh dělal takhle hloupě. A o tom, že ho potom vrátil, opravdu nevím.

    OdpovědětVymazat
  12. Vtipné podání - legrační básnička a fotka v jednom. Povedlo se ti!

    OdpovědětVymazat
  13. [15]: Básnička je oprvadu legrační a byl to důvod, proč jsem jí sem dala.

    OdpovědětVymazat
  14. [17]: Děkuju moc za další doplnění básničky. A pořád si říkám - stálo mu to za to?

    OdpovědětVymazat
  15. This is definitely a topic thats close to me so Im happy that you wrote about it. Im also happy that you did the subject some justice. Not only do you know a great deal about it, you know how to present in a way that people will want to read more. Im so happy to know someone like you exists on the web.
    http://www.isdress.org

    OdpovědětVymazat

MOC DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE ❤❤❤