Mezi moje záliby patří historie, cestování, poznávání nových krajů a fotografování.
Před každou další cestou se snažím získat nějaké informace o místě, které navštívím.
Ráda se proto o své poznatky z cest podělím.

"Půjdu kamkoliv, pokud je to kupředu."
David Livingstone


Vítejte na mém blogu ...

středa 11. května 2011

Bude? Nebo nebude?


Už delší dobu jsme masírováni sdělovacími prostředky o blížícím se konci světa.
Aby toho nebylo málo, na trhu je několik DVD, která vycházejí z mayského kalendáře. Různými formami, at' už dokumentárními nebo hranými, jsme zde přesvědčováni o tom, že posledním dnem naší matičky Země je rok 2012. Navíc je ještě vše umocněno Nostradamovým proroctvím.
Slyšela jsem poměrně dost lidí, kteří říkají: "Proč se do toho ještě pouštět, vždyt' příští rok stejně bude konec světa."
Všem těmto skeptikům a dalším, kteří byt' jen chvilku zauvažovali o pravdivosti tohoto sdělení, bych chtěla předat tuto potěšující zprávu.
Přišlo mi dnes emailem.

26 komentářů:

  1. Já nevím jestli věřím že bude konec světa ale snážím se dělat všechno abych si kdyžtak ten poslední rok užila.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsi mi udělala radost. Stihnu odmaturovat, vdát se, najít si práci i zplodit pár dětí.

    OdpovědětVymazat
  3. Nedávno opakovali na ČT24, dokument právě o mayské kultuře, chtěla jsem se na něj podívat a nakonec jsem zapomněla. Ale slyšela jsem, že se ve výpočtech spletli a že je všechno jinak. A těch konců světa už bylo tolik, že nás nějaký další, nemůže rozházet. Hláška, která ti přišla mailem, nemá chybu!

    OdpovědětVymazat
  4. Ten obrázek mě opravdu pobavil        Jinak někde jsem četla, že to má být konec světa, jaký ho známe, takže bych řekla, že kdyby se něco stalo, tak to neznamená, že by lidi vymřeli...

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tohle mě vážně dostalo! Každopádně ke konci světa ... větu "Stejně bude konec světa" vypouštím z úst ve smyslu nadneseném někam k horním sférám atmosféry, tudíž to beru s humorem. Ale i tak se zkrátka nedá přehlédnout, co je nám tu předkládáno. Možná bude "konec světa", ale rozhodně si nemyslím, že by tím mělo dojít k zániku planety/vesmíru nebo lidské existence. Jen se prostě "něco" stane. A bude to znamenat převrat. Pokud se tedy vůbec něco stane, že ... Takže asi tak.

    OdpovědětVymazat
  6. Takových konců světa už bylo předpovězeno. Ale ta hláška nemá chybu.

    OdpovědětVymazat
  7. Nemyslím si, že zmiňovaný konec světa bude znamenat zánik naší planety, ale jak píše Awia, "něco" se stane a bude to znamenat převrat v lidském bytí. A na to je myslím si, nejvyšší čas. Tak, jak teď věci běží, u nás i ve světě, to nemůže mít dlouhého trvání.

    OdpovědětVymazat
  8. rozhodne je pravda ze česko je hodně pozadu ale jt bezvadnej stat ktery se mi velmi libi

    OdpovědětVymazat
  9. Vtipné a částečně i výstižné.

    OdpovědětVymazat
  10. Taky jsem to dostala - tedy toto sdělení a už nejméně po třetí, ale vždy mne to rozesmálo.

    OdpovědětVymazat
  11. Představa, že Češi by tu zůstali na světě jako jediní, mi připadá taky humorná. Představuji si jak by to s tím světem pak asi vypadalo.   

    OdpovědětVymazat
  12. Svatá pravda pobavilo mě to, zároveň zarmoutilo - jsme taková popelnice světa, žejo.

    OdpovědětVymazat
  13. Moc Vám všem děkuju za milé komentáře.

    OdpovědětVymazat
  14. Tak konečně pro nás nějaká výhoda v tom, že tady určitou dobu vládl bolševik a po vzoru sovětských bratrů se snažili poručit větru,dešti.... a tím pádem nás o pár let zachránili .

    OdpovědětVymazat
  15. Nebo jeďte někam do arabskýho světa. Tam jsou o 600 let pozadu. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ještě se zeptám - můžu ocitovat tvůj průvodní text? Celkově to zní bezvadně.   

    OdpovědětVymazat
  17. [23]: Samozřejmě, můžeš. Přeji krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  18. Ev.a Dr.e.w Will.i.am11. března 2012 v 5:20

    Moje babi rikala ze konec sveta nebude, ze jen budou katastrofi (nebo katastrofy) ale zadnej konec sveta nebude :)

    OdpovědětVymazat
  19. This is a nice web site. Good clean UI and very informative articles. I will be coming back soon, thanks for the great article.
    http://www.isdress.org

    OdpovědětVymazat

MOC DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE ❤❤❤