Mezi moje záliby patří historie, cestování, poznávání nových krajů a fotografování.
Před každou další cestou se snažím získat nějaké informace o místě, které navštívím.
Ráda se proto o své poznatky z cest podělím.

"Půjdu kamkoliv, pokud je to kupředu."
David Livingstone


Vítejte na mém blogu ...

středa 15. srpna 2012

Hana - 15. srpen


15. srpen je den, kdy slaví svátek Hany, Hanky, Haničky.

Mám sestru jménem Hana, stejně tak se jmenuje i moje neteř. Moje nejlepší kamarádka je také nositelkou tohoto jména, i když se jí říká Háňa. I mezi svými spolužačkami by se jich několik našlo.

A na blogu? Mezi mými oblíbenými blogy je Hanek hned několik. At' už je to Hanka z Třebíče, jejíž fotoblog ráda navštěvuji, či Hanka z Chrastavy - moje krajanka. Hanička, která píše pod jménem Otavínka, či další Hanička - Margarita. A já se moc bojím, že jsem určitě na některou Hanu, Hanku či Haničku zapoměla. Proto mé přání patří všem nositelkám tohoto jména.

Milé Hanky, přeji Vám všem vše nejlepší k Vašemu svátku, spoustu zdraví, štěstí, pohody a hodně chuti do blogování.

24 komentářů:

  1. Taky se přídávám k přání všem Hankám, ale hlavně jsem si teď vzpomněla - Alenko, dodatečně vše nejlepší k svátku, úplně mi to vypadlo, pořád vás blogery mám zafixované přezdívkami...

    OdpovědětVymazat
  2. Je to zvláštní, ale v příbuzenstvu žádnou Hanku nemáme.

    OdpovědětVymazat
  3. To je krásné přání! ^^ Já se taky jmenuju Hana, stejně jako moje mamka.

    OdpovědětVymazat
  4. Jee, taky "nosím" tohle jméno, ikdyž se mi nikdy moc nelíbilo.)) ak děkuji

    OdpovědětVymazat
  5. Hankám přeji všechno nejlepší!!

    OdpovědětVymazat
  6. Je to krásné přání a krásná kytička pro všechny Haničky. Tak všechno nejlepší k svátku!

    OdpovědětVymazat
  7. Alenko, moc děkuji za přání. Já teď koukám že mi to tvoje nějak blog skrývá, ale nevím proč ve správci ho vidím, není skryté a přesto není vidět, ale nevím co se to děje. Za chvilku musím zas jít, tak to teď asi nevyřeším, to si dělá blog co chce. Moc děkuji já se to pokusím nějak opravit.

    OdpovědětVymazat
  8. Moje ex je Hanna,tady se píše s dvěma n. To jméno se mi nějak zprotivilo. Naštěstí znám jednu Handulinku od Poděbrad, té popřeji.

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám pár známých Han, snad jsem na žádnou nezapomněla. Mám i vnučku Haničku. Alenko, vidíš to jsou ty přezdívky, člověku se pak stane, že skutečné jméno neregistruje. Doufám, že jsi řádně v kruhu rodiny oslavila jmeniny...

    OdpovědětVymazat
  10. Hanku v okolí žádnou neznám ani nemám v příbuzenstvu.

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuji , děkuji , že sis na mně vzpomněla . Celý den mi dnes zvoní telefon , nestačím odpovídat .

    OdpovědětVymazat
  12. Připojuji se s gratulací všem blogovým Hankám.

    OdpovědětVymazat
  13. Spadlo to jako spam-tak znovu

    OdpovědětVymazat
  14. pokračování spadlo....

    OdpovědětVymazat
  15. Alenko, napsala jsi nám Hankám krásné přání, moc ti za něj děkuji a svým jmenovkyním přeji k svátku všechno nejlepší. Zároveň děkuji i těm kteří nám tady u tebe k svátku popřáli. Hanka

    OdpovědětVymazat
  16. Alenko, také jsem se měla jmenovat Hanka, maminka si nesla jméno do porodnice a když jsem se narodila, tak tatínek jméno změnil Hanka se na blozích vyskytuje velmi často, doufám, že včerejší svátek pěkně oslavily. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  17. Dodatečně také přeji všem Hankám, které chodí na tento blog k milé Signoře. Vše nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  18. Krásně jsi to vyřešila, super nápad. Dodatečně po návratu z dovolené se připojuji.

    OdpovědětVymazat

MOC DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE ❤❤❤