Mezi moje záliby patří historie, cestování, poznávání nových krajů a fotografování.
Před každou další cestou se snažím získat nějaké informace o místě, které navštívím.
Ráda se proto o své poznatky z cest podělím.

"Půjdu kamkoliv, pokud je to kupředu."
David Livingstone


Vítejte na mém blogu ...

neděle 30. září 2012

Podzimní krajinou


Pátek, 28. září 2012.
Zem byla ještě mokrá po čtvrtečním dešti, v loužích se zrcadlily stromy a po obloze se honily černé mraky.
Předpověd' počasí však slibovala, že pršet by mělo jen místy. Věřila jsem, že pršet nebude.
.
....

.
Putovali jsme mezi vesničkami, jejichž jména byla pro mě většinou neznámá, tedy některá z nich. Sever okresu Kladno nabízí hezký výhled do okolí. Škoda jen, že nebylo jasněji.
..
Pohled od vesničky Radešín na České Středohoří
.
Znovu pohled na České Středohoří, tentokrát za Louckou
.
Mraky se honily po obloze - v pozadí Říp
.
Říp
.
Kaplička před Ředhoští a Říp
.
Další pohled na Říp, tentokrát nad Vraným
.
Mraky se začaly protrhávat a vysvitlo i sluníčko. Pohled na pole u Vraného
.
Tatanka, tatanka .... před mnoha a mnoha lety jsme viděli film Tanec s vlky. Indiáni takto nazývali bizony.
My tento výtaz používáme pro balíky slámy, které z dálky bizony připomínají.
.
Počasí se vylepšilo - dosud nezorané pole u obce Vraný
.
Cesta od Černochova
.

Krásný podzim všem :-)

38 komentářů:

  1. Pěkné pohledy na Říp.Ten je vděčný objekt k focení. Krajina kolem Řípu je placatá jako dlaň , tudíž je tajemný , mytický a památný Říp dobře vidět ze všech stran.   

    OdpovědětVymazat
  2. Horu Říp, jsem viděla jen takto na dálku, jako je dnes na tvých fotkách a moc ráda bych na ní vyšplhala. Je tolik míst, kam bych se ráda podívala, jenže to bych doma nesměla mít takového pecivála, pro kterého je každý výlet takřka nepřekonatelná překážka.    Tvoje podzimní snímky, jsou nádherné.

    OdpovědětVymazat
  3. Na Říp z docela blízka jsem se chodila dívat když jsem byla před sedmi lety v lázních Mšené. Z jednoho kopce nad lázněmi byl nádherný výhled na Středohoří a z druhého na Říp. Bohužel tenkrát jsem ještě nechytla druhý dech své fotovášně a neměla sebou foťák. Za a) bych se tolik nenudila a za b) měla krásné fotky z okolí. A vůbec z lázeňského života.....

    OdpovědětVymazat
  4. V takovém škaredém počasí jsem nejradši doma ... Říp vypadá moc zajímavě, a co jsem viděl na jiných fotkách, na jaře jsou tam krásně rozkvetlé pole.

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné fotky. Asi jste si to užili že? Alespoň že vám začalo svítit suníčko.. Já jsem ještě Říp nikdy neviděla, jenom z obrázků.

    OdpovědětVymazat
  6. Jo jo, tady u nás je krásně. Ti naši předkové věděli, proč sem šli. Fotky jsou nádherně dramatické. Ono není lehké vyfotit krajinu do dálky. Někdy fotím Říp z kuchyně, ale občas stačí pootočit foťák o centimetr a fotka vypadá naprosto odlišně.

    OdpovědětVymazat
  7. Říp jsem viděla, když jsme jeli do Terezína. Nikdy jsem si ho nepředstavovala takhle buclatý. Krásné fotografie. U nás vždycky je opak toho, co se dočtu na internetu. ,,Mráček a sluníčko"=chčije celý den. ,,Prší"=svítí sluníčko.

    OdpovědětVymazat
  8. Nádhera.. Nejvíc se mi líbí pohled na Říp a ty balíky slámy připomínající bizony, nádhera!! Musel to být krásný výlet :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné fotky. Zpočátku to vypadalo, že se každou chvíli spustí, ale pak se nebe vybralo. Říp je fotogenický.

    OdpovědětVymazat
  10. Tady v tom koutě republiky jsem asi nikdy nebyla.Možná jsem kdysi dávno projížděla,ale to si nepamatuju.Letos jsem tím směrem měla namířeno,ale bohužel .Snad to příští rok půjde a mě zrovinka teď napadlo,že si na každý měsíc naplánuju podle zdejších blogů pěkně výlet na hezká místa

    OdpovědětVymazat
  11. Moc krásné fotky a ty mraky u nás byl víkend pěkný jen včera večer pršelo.

    OdpovědětVymazat
  12. Podzim je krásný právě těmi změnami počasí.

    OdpovědětVymazat
  13. Úžasné fotky, Ali! Obloha vypadá na některých hodně dramaticky, až strašidelně, hlavně druhý snímek je úplně děsivý! Druhý, třetí a čtvrtý snímek od konce je překrásný.

    OdpovědětVymazat
  14. Podzim je nádherný, miluju tu jeho neuvěřitelnou paletu barev...

    OdpovědětVymazat
  15. Copak Říp! Je nesmírně fotogenický za každého počasí. Balíky slámy jsem si  jednou spletla  k kravkami.

    OdpovědětVymazat
  16. Já tyhle tanaky viděl poprvé kdysi v jižní Francii a taky se mi to líbilo.

    OdpovědětVymazat
  17. Moc hezké putování podzimní krajinou I tobě Ali pohodové podzimní dny.

    OdpovědětVymazat
  18. Milá Alenko, ač Kladensko znám spíše jen z obrazů, jeden s horou Říp mám od Josefa Krejsy jako rodinnou památku nad stolem, tak máš nádhernou sérii fotografií na tento kraj.Muselo jít o krásné podzimní putování.

    OdpovědětVymazat
  19. Jak na fotografii krajiny nejsou mraky, není to ono. Ty teprve dodají kouzlo a tyhle vypadají jak z hororu.

    OdpovědětVymazat
  20. Je vidět, že i když nesvítí sluníčko, na světe je krásně, že? Jsou to nádherné snímky a všude Říp kam se podíváš!

    OdpovědětVymazat
  21. Podzimní krajinou - já byla včera na kaštáncích, jestlipak jsi letos nezapomněla a jako loni, když jsem o nich psala, jich máš pár pod polštářkem?

    OdpovědětVymazat
  22. Taky miluji mraky Ali.Nejvíc mě zaujala fotka s tatankama,přijde mi to jak z nějak bitvy.

    OdpovědětVymazat
  23. Moc krásné fotky, takové si ráda prohlížím...

    OdpovědětVymazat
  24. Ty obláčkové fotky jsou úžasné. Mnohé by mohly být klidně zvětšeny a zaskleny coby obrazy. Foto číslo dvě, temný bouřkový obraz krajiny, a taky ten s balíky slámy, parádní fotka.

    OdpovědětVymazat
  25. Tatanka... to mě pobavilo, ale při troše fantazie vzdálené balíky slámy vypadají opravdu jak roztroušené stádo bizonů...

    OdpovědětVymazat
  26. Alenko, to jsou parádní fotky! První jsou pořádně zamračené, ale nakonec se to počasí umoudřilo a sluníčko přecejen vykouklo

    OdpovědětVymazat
  27. Na Řípu jsem byla v létě, ale začalo lít, takže jsem skončili ve vesničce pod ním. Fotky jsou krásné, i když počasí na nich nikoli

    OdpovědětVymazat
  28. Když se na to koukám, musím se oklepat, protože je mi z těch chladných mraků zima. Taky se nám hodně ochlazuje, teploty jsou ráno den ode dne nižší, ale zatím je vcelku hezký podzim a ještě pořád tak trochu svítí žblunce.

    OdpovědětVymazat
  29. Alenko, co je s tebou, nějak dlouho ses neobjevila!!! Ozvi se nám!

    OdpovědětVymazat
  30. Alenko - MÁŠ U MĚ DÁREČEK!

    OdpovědětVymazat
  31. Moc hezké podzimní fotky!Taky se ptám kde jsi?Snad se nic neprihodilo?Chybís nám!

    OdpovědětVymazat
  32. Alenko, jdu jenom tak okolo, abych tě pozdravila.  Vidím, že je nás víc, kteří se pídíme po tvé přítomnosti. Doufám, že je vše v pořádku...

    OdpovědětVymazat
  33. Někdy máme dny tiché, někdy veselé a všeříkající, jaké jsou ty vaše odmlčené. zdravím a přeji vše dobré.

    OdpovědětVymazat
  34. Taky mi vrtá hlavou co se stalo. Snad nic špatného?

    OdpovědětVymazat
  35. [35]: Určitě nic špatného, jen Alenka finišuje do důchodu

    OdpovědětVymazat
  36. [36]: Taky doufám,už mi ty dlouhé Alenčiny články chybí.

    OdpovědětVymazat
  37. SignoraA (Paní A)22. října 2012 v 20:28

    Moc a moc Vám všem děkuji za milé komentáře a za zájem.

    OdpovědětVymazat

MOC DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE ❤❤❤