Mezi moje záliby patří historie, cestování, poznávání nových krajů a fotografování.
Před každou další cestou se snažím získat nějaké informace o místě, které navštívím.
Ráda se proto o své poznatky z cest podělím.

"Půjdu kamkoliv, pokud je to kupředu."
David Livingstone


Vítejte na mém blogu ...

úterý 28. září 2010

Podzimní

Podzim už platí listím
svojí útratu,
je konec láskám, konec nenávistím,
podzim už platí listím
a není návratu.....

Tak takhle krásně o podzimu psal Vítězslav Nezval.září 067

Před chvilkou jsem přišla z venku, ale moc poeticky to tam opravdu nevypadá, prší a fouká vítr, který dešt'ové kapky žene s větší rychlostí a chlad proniká pod oblečení.
Upřímně se přiznávám, že podzim nemám ráda.
Krátící se dny a vstávání do tmy mě deprimují.
Padající listí povětšinou tleje na zemi a vše je tak nějak špinavé.
I ta obloha dnes měla takovou špinavou barvu.
Podzim je depresivní.
Vše se ukládá ke spánku a já na sobě pocit'uju únavu z nadcházejících dní.

A i když verše Vítězslava Nezvala jsou beze sporu krásné, nic to nemění na tom, že podzim je pro mě to nejsmutnější období.

Žádné komentáře:

Okomentovat

MOC DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE ❤❤❤