Mezi moje záliby patří historie, cestování, poznávání nových krajů a fotografování.
Před každou další cestou se snažím získat nějaké informace o místě, které navštívím.
Ráda se proto o své poznatky z cest podělím.

"Půjdu kamkoliv, pokud je to kupředu."
David Livingstone


Vítejte na mém blogu ...

čtvrtek 15. srpna 2013

Hana


Dnes je 15. srpen a svátek slaví Hana, také Hanka, Hanička, Hanina - kolik jen obměn to jméno má. Už v minulém roce jsem se zmínila, že mám sestru a neteř tohoto jména. I v mém blízkém okolí je několik Han, Hanek a Haniček.

A protože i v široké blogerské rodině se vyskytují Hanky, přeji proto všem vše nejlepší k jejich dnešnímu svátku.



13 komentářů:

  1. To je tak krásný obrázek, že bych chtěla být Hanou. Ale dnes prý má svátek i Marie; jsem ani nevěděla. Nechám si zapřát od Pepína a Tobě děkuju za obrázek Haničkám...   

    OdpovědětVymazat
  2. Připojuji se ku krásnému přáníčků.

    OdpovědětVymazat
  3. Připojuji se ke krásnému přání.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Kytička samozřejmě patří Kitty i Tobě. Dnes se slaví Nanebevzetí Panny Marie a v mnoha zemích je to jeden z největších svátků.

    OdpovědětVymazat
  5. [6]: Já děkuji. Kdybych si o přání neřekla, nepřál by mi dnes nikdo

    OdpovědětVymazat
  6. Alenko, děkuji za krásné přání tady i u mě na blogu. Obrázek je překrásný.

    OdpovědětVymazat
  7. Alenko, moc děkuji za krásné přání!

    OdpovědětVymazat
  8. Taky znám pár Haniček a nejsou jen z blogového světa, je to hezké jméno a nosí ho hodně dívek a žen, tak všem přeji jen to nejlepší!!

    OdpovědětVymazat
  9. Nejsem sice Hana, ale přání se mi líbí. Máme vnučku Haničku, už dospělou slečnu, takže jako by to bylo i pro ni. My jsme jí popřáli také radost ze života.

    OdpovědětVymazat
  10. [1]: Tož i já přeju Kitty, to víš, není v kalendáři   

    OdpovědětVymazat

MOC DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE ❤❤❤