Mezi moje záliby patří historie, cestování, poznávání nových krajů a fotografování.
Před každou další cestou se snažím získat nějaké informace o místě, které navštívím.
Ráda se proto o své poznatky z cest podělím.

"Půjdu kamkoliv, pokud je to kupředu."
David Livingstone


Vítejte na mém blogu ...

čtvrtek 17. června 2010

Posedlost ?

No asi jo - jsem asi posedlá.
Bude to možná vypadat směšně, zvlášt' když si uvědomím svůj věk, ale stala jsem se závislá na blogu. A ta závislost už nemá daleko k posedlosti.
Když tak pročítám další blogy, uvědomuji si, že jsem oproti jiným dost stará. Pro mnohé blogery bych klidně mohla být babičkou. Co mohla, vždyt' už jsem. :-)))
Důkazem mé posedlosti blogem je to, že bych ted' měla balit věci na třítýdenní pobyt v Itálii a na dvoudenní cestu, která má téměř 2000 km a já místo toho sedím u počítače.
Doufám, že na Vatikánském mysu, kam máme letos namířeno, bude WiFi. To by pak byla možnost sepisovat své poznatky z cest hned na místě.
V opačném případě budu muset svou posedlost zkrotit. Mám už pro jistotu připraveno několik knih, které si beru sebou.
Ne, nepřestávám psát, stále mě to baví .... jen na čas odjíždím. 

4 komentáře:

  1. taky bych hned jela.. užij si to tam :)

    OdpovědětVymazat
  2. No co, proč bychom my staří páprdové nemohli mít taky nějakou závislot? Závislost na sexu už nám asi nehrozí, tak proč nemít závislost na internetu? Já sice dědek ještě nejsem, ale teoreticky jím už řadu let mohu být.

    OdpovědětVymazat

MOC DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE ❤❤❤