Mezi moje záliby patří historie, cestování, poznávání nových krajů a fotografování.
Před každou další cestou se snažím získat nějaké informace o místě, které navštívím.
Ráda se proto o své poznatky z cest podělím.

"Půjdu kamkoliv, pokud je to kupředu."
David Livingstone


Vítejte na mém blogu ...

středa 12. května 2010

Nejen televize

Docela dlouho jsem váhala nad tím, zda mám či nemám vynechat téma týdne.
NOVA - co já o tom vlastně mám psát?

Když začala před mnoha lety NOVA vysílání, byla to oproti České televizi změna. Vše bylo barevnější, odvázanější, modernější.  První film, který tehdy nová NOVA uvedla, byla Obecná škola. A navíc, byl tehdy vysílán bez jakékoliv reklamy. Byla to podívaná a já jsem do dnešního dne přesvědčená, že tehdy na NOVU asi koukali všichni, kteří byli u televize. I když to dnes možná někteří nepřiznají.

Jsem z generace, která zažila původně jen jeden (navíc černobílý) program. Televize byla nový fenomén, a ne každý měl TV přijímač. Chodívali jsme k sousedům, kteří na rozdíl od nás televizi měli. A potom, když rodiče koupili televizní přijímač domů, to byla sláva. Potom přibyl druhý program, pak začalo barevné vysílání. Vše však bylo podřízeno tehdejšímu režimu a byly nám televizí podsouvány názory tehdy vládnoucí státostrany. Ale televize byla televize a každý večer se rozsvěcovaly obrazovky v mnoha domácnostech.

NOVA přinesla svěží vítr. Začala vysílat pořady a filmy, které veřejná televize nikdy nevysílala. A ta plejáda seriálů... (o jejichž kvalitě lze polemizovat).
Jsem ráda, že se NOVA (a i další komerční televize) objevila. Zjevila se podobně jako nová hvězda na noční obloze. Dnes máme coby televizní diváci i díky NOVĚ větší výběr pořadů, ze kterých si můžeme vybrat.

A abych vysvětlila titulek nad článkem. NOVA je nejen televizní stanice.
Díky NOVĚ může existovat i Blog.cz,  Galerie.cz, TN.cz a mnoho dalších domén.

Takže NOVO - díky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

MOC DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE ❤❤❤