Mezi moje záliby patří historie, cestování, poznávání nových krajů a fotografování.
Před každou další cestou se snažím získat nějaké informace o místě, které navštívím.
Ráda se proto o své poznatky z cest podělím.

"Půjdu kamkoliv, pokud je to kupředu."
David Livingstone


Vítejte na mém blogu ...

pátek 21. února 2020

Výzva 3x3

Tři témata, tři fotografie.

Jsem na blogspotu nováček, i když bloguji už více než deset let. 
Nějakou chvíli jsem zvažovala, zda se do výzvy u Dáši F. zapojím. 
Ale pak jsem si řekla, proč ne?  Vždyť i na předchozím blogu jsem se podobných výzev či projektů zúčastňovala.
Miluji cestování, moře, hory, květiny, svá vnoučata ...... a spoustu dalšího.  
Ráda fotím, zaznamenávám naše cestování i život kolem nás. 
Jsem vášnivý amatér, který fotí kde co. Slovy mého muže: "Fotíš každou kravinu."

Vybrala jsem tedy devět fotografií, které mě asi nejvíc charakterizují:



Téma 1. - moře





Téma 2.  - nebeské divadlo





Téma 3. - květiny





Stále se okolo nás něco děje. Něco, co je občas dobré zaznamenat. :-D

61 komentářů:

  1. Alenko, jsme na tom stejně, také mě bylo řečeno, že fotím každou kravinu, přesněji hovadinu. Ty tvé foto "kraviny" jsou úžasné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, moc děkuji. :-D Ti mužští prostě nechápou pohled skrz hledáček fotoaparátu a prst na spoušti :-D

      Vymazat
  2. Kdyby všechny kraviny byly tak pohledné a příjemné!
    Zdravím Jiřina z N.
    upřímně závidím to tvé přestěhování blogu, sama o tom uvažuji delší čas...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, moc děkuji. :-D Já uvažovala loni, že úplně s blogováním skončím. Pak jsem se vrátila. Blog.cz, kde jsem byla víc než 10 let začal zlobit a já, ač jsem poměrně liknavá, či spíš líná, jsem se rozhodla okamžitě.

      Vymazat
  3. A jak se ti ta první výzva vydařila !
    Já jsem díky těmto akcím poznala mnoho skvělých blogujících a jsem za to nesmírně vděčná.
    Tleskám všem tvým tématům, mám je také ráda a asi to bude nějaká blonďatá závislost. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi, moc děkuji. :-D Výzvu jsem viděla na tvém blogu a také u VendyW, chvilku jsem to zvažovala a pak se připojila.
      S tou blond závislostí asi něco bude. :-D :-D

      Vymazat
  4. ...jen fotografujte dál ty vaše kravoviny.Děláte to dobře.Ony nejčastěji bývají moc pěkné.Jen se jim musí rozumět.Mi by chyběly....zdravím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Johanesi, moc děkuji. Budu fotit dál, psát asi také. :-D

      Vymazat
  5. Toto jsou kraviny? Vždyť je to nádhera. Krásně se na ně dívá. Jako ostatně na všechny tvé obrázky - čehokoliv.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ruženko, dle mého muže to přeháním a opravdu fotím kdeco. Někdy holt dojde i na ty kraviny :-D
      Moc děkuji za pochvalu. :-D

      Vymazat
  6. Alenko, nádherné fotky, nemyslím si, že to jsou kraviny. Všechny fotky jsou něčím zajímavé, vybrala jsi krásná témata. V Itálii jsem nikdy nebyla, my jezdíme jen do Chorvatska. :o) Nebeské divadlo nemá chybu a kytičky jakbysmet. Povedená výzva, děkuji za přihlášení se.
    Přeji příjemné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, moc děkuji.:-D Snažila jsem se vybrat pár, z mého pohledu, hezkých fotek.
      Zamilovala jsem si Itálii už před spoustou let. Předtím jsme také jezdívali do Chorvatska. Obě ty země jsou kouzelné.
      Přeji také hezké dny :-D

      Vymazat
  7. Moc zajímavé fotky.
    Lydie

    OdpovědětVymazat
  8. U nás je to s komentováním mé fotočinnosti podobné. Buď připomínky, nebo ostentativní nezájem. podařilo se ti to pěkně splnit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, moc děkuji. :-D S těmi mužskými to nemáme jednoduché. Ale ani oni s námi. Vím, že ho svým focením zdržuju, když mi vleze do záběru, tak se mi to také nelíbí. :-D

      Vymazat
  9. Moře, dala bych si líbit, ne že ne :).

    OdpovědětVymazat
  10. Já taky, dokonce máme už složenou zálohu na červnový třítýdenní pobyt. :-D

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to máme s tím mužským názorem hodně podobně, ten můj komentuje moje focení úplně stejně. Ale tvé fotky jsou skutečně překrásné, jednu vedle druhé si umím představit jako tapetu nebo obraz. Jsou tak živé, že moře je slyšet a to slunce koukající z mraků úplně oslní a přinutí přivřít oči. Odnáším si krásný zážitek. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu. :-D Holt to s těmi mužskými nemáme jednoduché. Ale my se přeci nedáme. :-D :-D

      Vymazat
  12. Nádherné fotky. Ta výzva je opravdu povedená. Jeden vidí tolik krásných a nevšedních záběrů ʘ‿ʘ

    OdpovědětVymazat
  13. Renátko, moc děkuju za pochvalu. :-D

    OdpovědětVymazat
  14. Vybrala jsi moc prima snímečky. Takové pohlazení po duši.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, jsem ráda, že se ti fotky líbily. :-D

      Vymazat
  15. Krásné fotky. Vybrala jsi moc dobře ! Každá má to svoje, proč stojí se na ni zadívat.
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu :-D
      Přeji také hezké dny.
      Alena :-D

      Vymazat
  16. Krásné fotky! U nás fotí nejvíc muž, hodně se od něho učím, ale má jiná témata ;)
    Přeju prima začátek nového týdne.
    Ilona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. :-D My to máme rozdělené, muž má kameru a já fotím. Když ho požádám, aby fotil, "dokáže" fotit člověka bez hlavy, či nohou. :-D
      Děkuji za přání a přeji též hezké dny. :-D

      Vymazat
  17. I já doma slyším neustále, proč si bereš ten foťák? Zase se s ním potáhneš, vždyť dnes nepracuješ. Ale co kdybych náhodou viděla něco zajímavého... Pěkně vybraná témata. Přeji pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  18. U nás je to podobné. "Už zase fotíš???", "Proč to taháš sebou??" Díky jeho dotazům už se mi stalo, že jsem zapomněla foťák doma, když jsme jeli na oslavu narozenin druhé vnučky. Byla jsem z toho špatná, naštěstí mi byl zapůjčen malý foťáček té starší vnučky a já si mohla vše zdokumentovat. :-D
    Děkuji za pochvalu a přeji též krásné dny. :-D

    OdpovědětVymazat
  19. Krásné fotky, super nápad. Ach jak mně schází moře.
    Pěkný večer.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. :-D Moře mi také chybí a obávám se, že letos bude chybět, i přesto, že už jsme složili zálohu na ubytování v Itálii. Zatím vyčkávám, mám ještě více než měsíc čas na to, abych to zrušila a přišla jen o minimální částku. Ale kam jet jinam. Koronavirus už je i v Chorvatsku.

      Vymazat
  20. Odpovědi
    1. Já už se moc těším, až zase všechno pokvete. U nás už odkvétají sněženky a kvetou krokusy.

      Vymazat
  21. Alenko, moc pěkný výběr. Samozřejmě, že jsem víc na kytičky, ale i ostátní se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  22. Moc děkuji :-D Jak už jsem psala, těším se, až to všechno pokvete. Cestování je pro letošek s velikým otazníkem.

    OdpovědětVymazat
  23. Moře,mám ráda,vždy na mě působilo uklidňujícím dojmem.Dokonce jsem si ho natáčela na kameru a doma jsem se u něho zasnívala.
    Nebeské divadlo,úžasně zachycené a květiny to je prostě velká krása.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, moc děkuji. :-D Moře mám také moc ráda a prohlížet si v zimě fotky, nebo se dívat na video, je tou nejlepší terapií, jak překonat šedivé zimní dny.

      Vymazat
  24. Alenko, nádhera! Úplně na mě dýchlo léto... Kdo by moře nemiloval... Stihla jsem mrknout a přečíst pár kousků italského deníku, hned bych jela...
    Děkuji za návštěvu na mém blogu a přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc děkuji. :-D Itálie se mi zaryla hluboko pod kůži, mám ráda i italskou mentalitu. Zda-li letos pojedeme, záleží na tom, jak se bude vyvíjet situace s koronavirem. Máme zajištěné ubytování a zaplacenou zálohu na tři týdny do Veneta (Benátsko), které patří mezi regiony, kam se teď moc nedoporučuje cestovat. Ještě máme čas na rozhodování, eventuálně zrušení.
      Hezký den Alena :-D

      Vymazat
  25. Alenko, fotky umíš super a vybrala jsi moc dobře. Teď jen aby se to tam zlepšilo a mohli jste se tam ještě letos vydat. Nevypadá to tam moc dobře, že?

    OdpovědětVymazat
  26. Libuško, moc děkuji. :-D Situaci sleduji, dokonce se dívám i na italské weby a opravdu to moc dobře nevypadá. Ještě máme čas rozhodnout se, zda vyrazíme, či to zrušíme. Snad se to podaří podchytit a zastavit.

    OdpovědětVymazat
  27. Alenko, krásné fotky. Moře v Tvém výběru nemohlo chybět, ale u mě tentokrát vede nebeské divadlo ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, moc děkuju. :-D Já tu oblohu fotím hrozně ráda, je to pokaždé něco jiného. :-D

      Vymazat
  28. Pěkné fotky a zajímavá témata. Opět jsem našla skvělý blog. Budu se vracet. M.

    OdpovědětVymazat
  29. Moc děkuji za milá slova a za pochvalu. :-D

    OdpovědětVymazat
  30. Krásné fotografie. Můj muž má naštěstí pro mé focení pochopení a když někam jedeme, tak si bere i on foťák, protože se mi občas stane, že se mi vybije baterka. Tak abych mohla fotit dál nebo pak fotí on.
    Také se odhodlávám k přestěhování blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, moc děkuju.:-D Můj muž sebou občas vezme kameru. Neustále má k mému focení připomínky. Ale měl je i k tomu, že jsem začala blogovat. Je to takový mrzout. :-D

      Vymazat
    2. Jejda, to mám na talíři každý den. Prý, kdo bloguje, je ješitný, chce být chválen. Já mu tvrdím, že závidí, protože když potřebuje něco najít- třeba i pořad zpětně a spojit na skypu s rodinou na Slovensku jsem mu dobrá. Nechce věřit, že to bereme jako takové "jdeme mezi lidi", vzdálenost, místo není překážkou, je to takový únik z reality, hlavně u těch, co už nemají doma děti každý den a pod.Člověksi to nesmí moc připouštět, že už ho děti moc nepotřebují a to jsme zatím dva. Vzpomněla jsem na pana Kašíka-old boye, kterému zemřela manželka, kondolovala jsem mu emailem a on jen napsal: Díky, jinak nemám slov... to mluví za všechno, jak je mu smutno. A to má velkou rodinu.

      Vymazat
    3. Ruženko, u nás už se to celkem uklidnilo a muž tolik "nekafrá". Blogování také beru jako setkávání se s přáteli. Jsme spolu, byť jen virtuálně. Můžeme si vzájemně poradit, inspirujeme se, poznáváme místa, kam se třeba nikdy nepodíváme.
      Jsem ráda, že tu s vámi můžu být. :-D

      Vymazat
  31. Asi nejvíc mne zaujalo to slunce v černí mraků..

    OdpovědětVymazat
  32. Parádní výběr témat i fotografií! Krásná podívaná!!!
    I já fotím každou "kravinu",ale doma už si na to zvykli a tolerují mi to

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Patriku, moc děkuju. :-D Můj muž si také už zvykl, ale občas mi musí připomenout, co si o mém focení myslí. :-D

      Vymazat
  33. Krásné fotky, ale nejvíce se mi líbily ty od moře. Slyším šumění vln, mokrý písek se mi lepí na nohy. Už dlouho jsem se nedotkla slané vody.
    Jsem ráda, že jsem mohla poznat nové inspirativní stránky. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, moc děkuju. :-D Také slyším šumění moře, narážení vln na bok lodi a křik racků. Já se té slané vody dotkla loni a letos to bylo opět v plánu. Ale ... měli bychom jet do Benátska a já si vůbec nejsem jistá, zda letos pojedeme. Ještě měsíc počkám, zda se situace uklidní.

      Vymazat
  34. Krásně se to sní nad tvými fotkami... Děkuji za ten zážitek. Hanka

    OdpovědětVymazat
  35. Moc děkuji za milý komentář. :-D

    OdpovědětVymazat
  36. Milá Alenko,
    tak krásné fotky... Kdyby to bylo možné, "chodila bych na procházku" do té druhé shora. :-)

    OdpovědětVymazat

MOC DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE ❤❤❤