Mezi moje záliby patří historie, cestování, poznávání nových krajů a fotografování.
Před každou další cestou se snažím získat nějaké informace o místě, které navštívím.
Ráda se proto o své poznatky z cest podělím.

"Půjdu kamkoliv, pokud je to kupředu."
David Livingstone


Vítejte na mém blogu ...

pátek 30. dubna 2021

Jarní výzva 3x3

Probouzející se příroda, rozkvétající květiny, stromy obalené květy a zpěv ptáků naznačují, že jaro už je tady. Letos by se hodilo napsat: "Konečně je tady!"  I když pondělní pohled po ránu mě překvapil. Všude byla jinovatka. Sluníčko však už má sílu a během dvou hodin bylo zase jaro, jak má být.

Jaro je u mně spojeno s prací a bohužel také s alergií, kterou tlumím antihistamiky v podobě prášků a kortikosteroidy ve spreji. Při kontrole v minulém týdnu na ORL v Motole mi pan asistent tentokrát předepsal dvě balení. Možná tuší, že jaro bude na pyly bohatší. 

Navzdory tomu všemu jaro miluji.

Jaruška nás na svém blogu vyzvala k prezentování 3x3 fotografií na téma jaro. Pro samou práci jsem tentokrát pořídila všechny fotografie na zahradě, některé jen mobilem. Jen ta poslední je focena za vraty. 

Tak tady jsou:


Téma první - volně kvetoucí květiny




Téma druhé - okrasné květiny





Téma třetí - v pilné práci

Muškáty jsem letos stihla rozsadit už koncem března. 
V tomto týdnu jsem se věnovala jahodám. 🍎🍎🍎
Už loni jsem slíbila svým spolužačkám, se kterými jsem v pravidelném kontaktu.
 a se kterými se čas od času setkávám, sazenice převislých jahod.
 Kvůli covidu k setkání nedošlo, takže jsem na podzim udělala novou sadbu. 
Vyhodila jsem staré jahody, zasadila nové a pak na třídní WhatsApp napsala,
 kdo má o jahody zájem. 
Za ten rok jsem si vzpomněla jen na dvě děvčata.  Zájem byl velký. 
Se třemi bednami jahod jsme včera putovali z Bílé Hory, 
přes Černý Most do mého rodiště se zastávkami a malými zajižďkami. 
V Rumburku jsem uklidila hrob rodičů a dala na něj mísu s květinami.



Kromě převislých jahod ještě pěstuji malé lesní, které mají v oblibě vnoučata. 
Už kvetou.


Bonus na závěr

Takto krásně kvetly stromy u nás v pátek 23. dubna. 

JARO BUDIŽ POCHVÁLENO

71 komentářů:

  1. Také miluji jaro, cibuloviny, fialky, pampelišky, sedmikrásek je v trávě tolik, že je mi to vždy líto posekat. A rozkvetlé stromy...to všechno si užívám plnými doušky :-) Jahody v těch poschoďových květináčích budou dělat i pěknou parádu a bude i bohatá úroda :-)
    A ta poslední fotka, ta nemá chybu. Přeji pěkné jarní dny :-) Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, moc děkuju za milý komentář. Vrátila jsem se ze zahrady a konstatovala, že by bylo už vhodné proběhnout se se sekačkou. Sedmikrásky vezmou za své, bohužel.
      Jahody v nádobách pěstuji už spoustu let, začala jsem se třemi, tehdy hodně předraženými sazenicemi a jedním truhlíkem. Postupem doby jsme zlikvidovali klasické záhony s jahodami, už nás nebavilo dělit se o ně se slimáky. Plodí opakovaně, nejsou od zeminy a nemusím se k nim ohýbat.
      Přeji také hezké jarní dny🍀

      Vymazat
  2. To je krása! I já mám radost z jara, ač je u nás chladněji a to sluníčko ještě občas trošku klame. 🙂
    Hezké jarní dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikolko, moc děkuju. Letos je to jaro chladnější, ale na sluníčku už je příjemně. Před chvíli se zvedl ostrý vítr, takže jsem pro dneček nechala své bohulibé činnosti.
      Hezké a pohodové jarní dny. 🍀

      Vymazat
  3. Pěkná fotky. Také miluji jaro. Nám zde začala rozkvétat třešeň teprve včera/29.4./

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lydie, moc děkuju. Ty stromy, které jsem fotila před týdnem jsou už zelené a odkvetlé. Zda bude nějaká úroda se teprve uvidí, u nás po dvě noci mrzlo a mají prý znovu přijít mrazíky. Počasí je letos nevyzpytatelné.
      Měj hezké dny. 🍀

      Vymazat
  4. Ten stupňovitý květináč na jahody, Alenko, závidím, mít ho kam dát, už je doma.
    Krásné jaro u vás. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, takový květináč může být i na balkoně. Já jsem v něm původně měla muškáty (jak jinak), tehdy byl jen třípatrový. Jahody v něm pěstuji tři roky, dokoupila jsem ještě dvě patra. 🍎
      Měj hezký den. 🍀

      Vymazat
  5. Alenko, je to u tebe jako v zahradnictví a navíc to mají kamarádky s dodávkou až do domu. To by se mi také líbilo. Měj se krásně a přeji hezký víkend ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, moc děkuji. My jsme taková cáklá parta holek z intru, ke kterým se postupem doby přidalo pár místních. A všechny nás baví hrabat se v hlíně. První jahody jsem na sraz přivezla už asi před pěti lety a sklidily úspěch. Vozím i muškáty. Včera když jsem seděla u spolužačky na kávě, tak jsme se shodly, že jsem na tom stejně. Když už se s tím člověk dělá, přeci nevyhodí něco, co roste. Oplátkou za jahody jsem si dovezla kytky a papričky. Naše třídní srazy v posledních letech vypadají spíš jako zahrádkářská burza. Naposledy jsme se sešli všichni loni v srpnu.
      Přeji hezký a pohodový víkend. 🍀

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Moje vnoučata to tvrdí také, navíc se 🍎 dají dobře sklízet a jako bonus je to, že plodí až do mrazů.

      Vymazat
  7. Alenko, máš zelené ruce, jak se říká. Moc se mi líbí stupňovitý květináč na jahody. Lesní nám rostou na chalupě a vnoučata je ráda ozobávají.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, moc děkuji. 🍀 Ty lesní, co pěstuji, jsou vyšlechtěné tak, že plodí po celou sezónu. Je to odrůda Rujana. 🍎
      Měj hezké dny🍀

      Vymazat
  8. Alenko,nejdříve omluva-u Eumenidas-Ivanky jsem tě přejmenovala na ,,Dášu,,a to za prvé,prosím co je to ,,frapko,,na krupicovou kaši a teď za druhé,poschoďový květináč je super-asi se po něm porozhlédnu,když mě poradíš kde zakoupit a za třetí nádherně ti vše kvete od pampelišky až po stromy rozkvetlé...ať se daří a měj se fajn a opatruj se....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluško, to je v pohodě, mně to přejmenování nevadí. 😀 Občas jsem, ještě v zaměstnání, musela do telefonu hlásit, že nejsem Dáša. Mám příjmení stejné, jako míval nás pan prezident. Dokonce jsme s Dášou stejně mladé. 😂
      Frapko je podobné Granku, je to instantní nápoj do mléka. Vyrábí ho česká firma Artifex v různých příchutích, jako je jahoda, banán, vanilka a i kakao. Moje vnoučata ho milují.
      Ten poschoďový květináč jsem koupila v Hornbachu, nejprve tři patra a pak jsem dokupovala další. Něco podobného je k dispozici na
      e-shopu Lidlu. Nebo také květináč, kterému se říká Trelista. Ten jde buď postavit, nebo i zavěsit, prodávají ho i s řetízkem.
      Moc děkuji za pochvalu květin. 💓
      Měj hezké a pohodové dny🍀

      Vymazat
  9. Alenko,nejdříve musím napsat,že jsi velmi pracovitá.A také tě lituji,vnučka je alergička a v tuhle dobu je to něco.Takže vím o co jde.Na výzvu jsi pořídila moc krásné fotografie.Stupňovitý květináč by se mi hodil na balkon.Myslím,že budu shánět.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, moc děkuji. Jaro je pro mně ve znamení práce, dnes bych měla zasadit jiřiny, dělám to každoročně 1. května, ale počasí je proti. S alergií bojuju od puberty. Tehdy se to moc neřešilo. Prostě mi řekli, máš sennou rýmu a bylo hotovo. Díky té chemii, kterou užívám, můžu fungovat.
      Děkuji za pochvalu fotek. 😊
      Květináč a jeho varianty jsem popsala v předchozím komentáři Milušce.
      Měj hezké májové dny. 🍀

      Vymazat
  10. Aleno, pěkné fotky. Mně vyhlášení této výzvy nějak minulo, tak jsem se s ní pokusila popasovat ve dvou dnech na rychlé polední procházce. Zrovna se jdu podívat, jeslti to, co mám v mobilu bude publikovatelné.
    Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, moc děkuju. Já také moc nestíhala, větší část fotek byla pořízena mobilem, který si na zahradu, na rozdíl od foťáku, beru.
      Měj hezký májový víkend. 🍀

      Vymazat
  11. Ale jo,moc hezké fotografie. Já dnes byla také venku a ty kytičky a krásu jara jsem si. Vychutnávala plnými doušky.��

    OdpovědětVymazat
  12. Alenko, krásné fotografie. Já jsem výzvu nějak nestihla. Měj pohodovou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, moc děkuji. Já měla také skoro namále, abych to stihla mezi prací, které je teď na jaře nějak víc.
      Měj hezký májový víkend.🍀

      Vymazat
  13. Alenko, krásně pojatá výzva!
    Jaro umí být prostě kouzelné!
    A musím napsat, že bych chtěla být tvá spolužačka - jsi fakt skvělá!
    Měj krásný prvomájový den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc děkuju.
      Jaro je opravdu kouzelné, zejména po té zimě, která se nějak letos nechtěla vzdát.
      My jsme všechny podobně cáklé. Bylo by to pochopitelné, kdybychom studovaly zemědělskou nebo zahradnickou školu. Ale jsme dívčí třída z ekonomky. Když si vzpomenu na dobu, kdy si moji rodiče pořídili zahrádku.... pro mně to bylo za trest tam s nimi jít a něco dělat. 😃 A pak mně to nějak chytlo samo. Moje spolužačky jsou na tom stejně, takže si vzájemně vyměňujeme výpěstky.
      Měj hezké májové dny. 🍀

      Vymazat
  14. Krásné to máš! 😍
    Píšu to dnes už podruhé, u nás ani kvítko, mlha, že by se dala krájet a nejspíš začne každou chvíli i sněžit 🙈😀.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuji a posílám alespoň jednu virtuální 🌷.
      O hnusném počasí u vás vím, mám spolužačku v Liberci. Nedávno poslala fotky s dovětkem, že tolik sněhu nebylo ani na vánoce. Prý i na Ještědu je ještě na sjezdovkách sníh.
      Měj hezké a pohodové májové dny. 🍀

      Vymazat
  15. Letos už budu taky muset udělat z jahod novou sadbu. Vloni byl divný rok, jahody nejdřív vůbec nerostly, plody měla malé, navíc neustále ožrané od slimáků. Pak se zdálo že se blízká na lepší časy, jenže zas přišly ty mokré měsíce a jahody pro změnu hnily skoro hned po odkvětu. A když přišel listopad měla jsem na nich nádherné veliké plody které zmrzly....takže jsem zvědavá jak s nimi uspěju letos. A to jsem je kupovala v nejvyhlášenější jahodárně u nás, ve Vraňanech...jediné které zrály byly ty měsíční malé. Ani nevím kde se mi tu vzaly, měla sem velký trs pod kanadskou borůvkou, tak jsem ho přesadila k ostatním.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, já dělám sadbu 🍎 každý rok. Po dvou, maximálně třech letech staré jahody vyhazuji a dávám do truhlíků a květináčů nové. Klasicky na záhonu už je nepěstuju několik let. Dělit se o ně se slimáky a vyhazovat nahnilé, mně přestalo bavit už před pár lety. Navíc u těch nádob člověk nemusí ohýbat hřbet. Takže je to bonus navíc. Já měla loni velice dobrou úrodu, díky těm nádobám. Na plotě mám pověšené truhlíky, pod další mi muž udělal z kulatiny stojánky.
      Vraňany jsou vyhlášené, jeli jsme ve čtvrtek skoro kolem, když jsme se vraceli domů. Muž si dělal srandu, že jsem jim s těmi sazenicemi mohla konkurovat. Já ty malé kdysi pěstovala ze semínek. A když se narodila Sára, přinesla mi sazenice sousedka, aby si prý holčička mohla příští rok už sklízet sama. Což činila a po ní i ti tři další.
      Měj hezký a pohodový májový víkend. 🍀

      Vymazat
    2. Já mám jahody v původním bylinkovníku, takže to se shýbáním není tak horké, horší jsou ti slimejši... Mě v truhlíkách nějak ty jahody nejdou, měla jsem od dcery převislé a byla to bída. Ona je měla nádherné. Tak nevím kde je chyba. Možná že se o ně starám moc... ale jelikož mám spousty prázdných truhlíků, možná na ně dojde taky. Aspoň na tu novou sadbu určitě ;-)

      Vymazat
    3. Těm mým se daří. Nové dávám do prosátého kompostu a starši přihnojuji. Přilezla jsem teď ze zahrady, mám zasazené jiřiny a jako pevenci jsem na zeminu nasypala rozlámané skořápky. Vypadá do dost ohavně, ale pokud by to mělo pomoci, budu to dělat pravidelně. Mně je slimáci loni, sotva vylezly, okousali. Je to věčný boj. Zkusila jsem kdeco, Mesurol, Vanisch, kávový lógr. Sousedé už si zvykli na exota, který chodí večer s čelovkou, sbírá tu havěť.😃 Dříve jsem je solila, teď je topím v kanálu.
      Tak držím palce, aby jahody byly pěkné a abys vítězila nad slimáky. 🍀

      Vymazat
  16. Tedy, to je skoro jahodová plantáž. Mě na jahody chodí kos. U nás krásně kvetou a měsíční jsou už v plném květu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rijo, děkuji. Obsah těch tří beden 🍎 jsem ve čtvrtek rozdala svým spolužačkám. Nevezla jsem to každé jednotlivě, ale holky se domluvily, kde je mám nechat a kde si je vezmou. U nás se objevují drozdi, ale jdou spíš na rybíz. Možná chodí i zobat jahody.
      Měj hezké dny. 🍀

      Vymazat
  17. Paráda! Těch jahod, pááni !!!
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc děkuji. Já jsem opravdu cvok, protože nedokážu vyhodit něco, co vypěstuji a ono to roste. Moc mě potěšila jedna spolužačka, která to má stejně jako já. Můj muž koukal jako z jara, protože mu došlo, že v tom pěstebním šílenství nejsem sama.
      Měj hezké dny. 🍀

      Vymazat
  18. Alenko moc hezky jsi výzvu pojala. Ano i práce na zahradě k jaru neodmyslitelně patří a Ty sis s tím poradila opravdu SKVĚLE . Mockrát děkuji za účast a též přidávám pochvalu k poděkování za účast. Udělala jsi mi velikou radost. Hlavně Ti přeji, aby Tě jarní období tím pylem moc netrápilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, moc děkuju za milý komentář. 💓 Jaro je opravdu pro zahrádkáře hodně pracovní. I když jsem plánovala nějaký výlet do přírody, nakonec k němu nedošlo, právě kvůli té práci. Dnes jsem zasadila jiřiny a pak mi muž pomohl s obrovskou pnoucí růží. Toho, co jsme ostříhali či uřízli, je plné kolečko. V noci u nás pršelo, takže to s tím pylem v ovzduší bylo dnes o něco málo lepší. Začal foukat studený a ostrý vítr, takže jsem to pro dnešek zabalila.
      Měj hezké a pohodové dny. 🍀

      Vymazat
  19. To je pěkná výzva :-) Na toto téma bych měla hodně fotek, škoda, že jsem propásla termín.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lili, moc děkuji. Také mi občas něco uteče. Tak třeba příště.
      Měj hezké dny. 🍀

      Vymazat
  20. To jsou nádherné jarní fotografie ♥♥

    OdpovědětVymazat
  21. Álo, krásně jsi zachytila jaro. Ovšem Tvá výsadba květin a jahod je mimořádná. Za to máš můj obrovský obdiv. Škoda, že nebydlím poblíž, i když nejsem spolužačka, sazeničky jahod od Tebe by se mi také hodily. Ta pyramida s jahodami je nádherná, nafotíš ji, až na ní porostou jahody?
    Přeji Ti krásné májové dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, moc děkuji. 💓 Kdybys byla blíž, určitě bych tě nějakými sazeničkami obdarovala. Pyramidu s plody určitě vyfotím. 🍎
      Měj hezké májové dny. 🍀

      Vymazat
  22. Alenko, tobě by snad vyrostlo něco i kdyby jsi zasadila kus železa do země ☺ Hezky jsi zachytila jaro,já se spíše kochám pohledem než fotím. Alenko, měj pohodové dny. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, s tím železem jsi mně pobavila. 😀 Někde jsem se dočetla, že když se k hortenziím přidá hliník, zbarví se jejich květy do modra. Prý stačí kus starého příboru. Já se ho sice už zbavila, ale kdybych ho objevila, tak ho tam zapíchnu. Za pokus nic nedám. Železo to nebude.
      Měj hezké májové dny. 🍀

      Vymazat
  23. Alenko, jsi prostě Mičurin horem dolem, ale to už jsem Ti psala. Navíc jsi úžasně obětavý člověk. A ten bílý strom -to je krása, něha a všechno dohromady ! Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, moc děkuji. Pro mně je to sice práce, ale současně i koníček a báječně si u toho vyčistím hlavu. Vzpomínám si, když byl v práci problém a my zůstaly j jednou kolegyní samy a musely udělat práci za ty, které odešly, prohlašovala jsem, že půjdu raději pracovat do zahradnictví, s tím, že budu mít čistou hlavu a budu na zdravém vzduchu.
      Tak si to plním až teď.😀
      Měj hezké květnové dny. 🍀

      Vymazat
  24. Každá z přiložených fotografií vystihuje zadané téma, ale ta poslední s květy na stromech to je něco výjimečného. Hezké prosluněné dny přeje Mirek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirku, moc děkuji za milá slova.
      Přeji hezké májové dny. 🍀

      Vymazat
  25. Jarní výzva se povedla, hezky rozděleno do kategorií ☺. Také mě na jaře trochu trápí pyly. Ještě že máte zahradu, i když práce a starostí je s tím dost. Jak se zpívá v písničce - "dělání, dělání, všechny smutky zahání, dělání je lék" ☺.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc děkuji. Mně trápí nejen pyly, mám alergii i na léky, takže občas je problém i tady. Zítra jdu na první vakcínu proti covidu, tak jsem zvědavá, zda budu mít nějakou reakci. Zahrada je výhoda, ale současně i práce a ta písnička to přesně vystihuje.
      Přeji hezké májové dny. 🍀

      Vymazat
  26. Ta poslední fotka je úchvatn! Nádherně rozkvetlý strom - jak píšeš, jaro budiž pochváleno.
    Líbí se mi i projekt samotný, nafotila jsi moc pěkně. Líbí se mi i plané kytičky, pampelišky krásně prosluněné, ale i pěstované kytičky, fotečky jedna krása.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za milá slova.💓 Výzva, kterou vymyslela Jaruška, je prima.
      Strom už se jen zelená, odkvetl velice rychle. Pampelišky a sedmikrásky nám zdobí trávník, i ty k jaru neodmyslitelně patří, i když zrovna v těchto místech nejsou žádoucí.
      Měj hezké a pohodové dny. 🍀

      Vymazat
  27. Alenko krásně jsi pojala výzvu, kytičky jsi moc pěkně nafotila - jsi opravdový mičurin. Závěrečná fotka je nádherná, přijde mne, že se vždy stromy zahalí do svatebního. Tak moc jim to sluší.
    Přeji ti hezké jarní dny. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, moc děkuji. Mičurinem mě nazývá i manžel, tedy spíš to přechyluje do výrazu Mičurinka. 😀 Já původně zamýšlela do třetí části výzvy dát kvetoucí stromy. Ale kvůli práci jsem nestihla nikam vyrazit a když jsme ve čtvrtek putovali na sever, tam pro změnu nic nekvetlo. Takže jsem alespoň tu fotku v bílém, dala do výzvy jako bonus.
      Měj hezké a pohodové májové dny. 🍀

      Vymazat
  28. Zdá se mně, že v přepravkách vidím kelímky od jogurtů, ty v poslední době mám nařízeno nevyhazovat :).
    Pěkné fotografie, jaro zahřeje na těle i na duši.

    OdpovědětVymazat
  29. Miloši, nezdá se ti to. Jsou to opravdu kelímky od jogurtů, některé už hodně letité. Dělám si sama sadbu muškátů, jahod, rajčat a k tomu všemu se hodí. Po použití je umyju, uložím a příště použiju. Ovšem jejich zásoby se mi tenčí, proto jsem tentokrát požádala spolužačky, že bych uvítala, kdyby mi byly kelímky vráceny na některém se srazů. Některé slíbily, že mi dovezou i nové. Uvítala jsem to, protože jich rozdám podstatně víc, než sníst tolik jogurtů. 😀
    Děkuji za pochvalu fotografií. 🍀

    OdpovědětVymazat
  30. Moc se mi líbí fotky do výzvy, ale obdivují ten patrový květináč. Když to všechno obroste, musím to být nádhera. Lesní jahody mám na zahradě jako plevel. Vždy je na podzim přímo rvu ze skalky a snažím se je redukovat jen na tři místa. Vnuk nejí zahradní jahody, ale ty lesní si rád vždy posbírá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, moc děkuju a pochvaly od tebe si opravdu vážím. 💓 Patrový květináč mám už pár let, původně byl určen pro květiny. Ty moje lesní jahody jsou vyšlechtěné, mají rozměr a chuť lesních, ale kvetou a plodí od jara až do mrazu. Jmenují se Rujana. Moje všechna čtyři vnoučata jahody milují a v podstatě jich většinu zkonzumují. 🍎
      Měj hezké májové dny. 🍀

      Vymazat
    2. Diky6 za info o jahodách. Kdysi jsem měla záhonek stáleplodících jahod a ty dokonce měl, červené plody ještě při prvním sněhu v listopadu. Uvažuji že bych si je zase někde zasadila. Vnučky mají svoji zahrádku takže naše náhody zobaji jen občas.

      Vymazat
  31. Alenko, máš krásné narcisy. Takové jsem snad ještě neviděla. A ty rozkvetlé stromy jsou úžasné. Bude dobrá úroda :-)
    Krásný víkend. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, moc děkuji.💓 Narcisy jsem koupila před lety na výstavě v Litoměřicích, kde mně zaujaly. Loni nekvetly, asi odpočívaly. S tou úrodou je to nejisté, v době květu u nás mrzlo.
      Měj hezký víkend. 🍀

      Vymazat
  32. Každopádně pěkné fotky..a být msmevzahradeckubjsko dlaň, také mám kvete jen což dělej..m

    OdpovědětVymazat
  33. Krásné fotky..Máme zahradecku jako dlaň, ale přesto na ni vše kvete jen což delej

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Honzo, děkuji. Naše zahrádka také není moc velká, ale stačí nám to. 🍀

      Vymazat
  34. Krásné fotky. Tvou množírnu obdivuji a skláním se před takovou dřinou, tuďím co se zatím skrývá času, ohnutých zad a pak zalévání a zalévání. Odměnou je vše krásně rozkvetlé a lahodící oku i duši. Ať se daří a zelená. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuji. Na jednu stranu to dá práci, ale vyváží to pozdější radost jak z úrody, tak i z květů. Došla jsem však k zjištění, že když jsem chodila do práce, měla jsem nějak víc času. Asi jsem si tu práci dokázala lépe zorganizovat.
      Měj hezké dny. 🍀

      Vymazat
  35. Ano, jaro mám také moc ráda, květiny nemám kde vidět, na ulicích moc nejsou, ale krásně nám tady kvetou stromy. Bohužel, pravidelně téměř každoročně jakmile rozkvetou , hlavně sakury u nás naproti oken, tak začne foukat vítr a za dva dny jsou stkvěty ppo zemi. Tolik mne to vždy mrzí, ale nic s tím nenadělám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško, jaro je krásné asi pro každého. Příroda se probouzí po zimě a svět kolem je tak nějak hezčí. Stromy u nás odkvetly během týdne, takže teď se můžu tou krásnou kochat jen na fotkách.
      Měj hezké a pohodové dny 🍀

      Vymazat
  36. Krásné. Ten bonus na závěr je moc hezký. Ale na fialky nemá. Mám moc rády ty malé kvítečky...

    OdpovědětVymazat

MOC DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE ❤❤❤