Mezi moje záliby patří historie, cestování, poznávání nových krajů a fotografování.
Před každou další cestou se snažím získat nějaké informace o místě, které navštívím.
Ráda se proto o své poznatky z cest podělím.

"Půjdu kamkoliv, pokud je to kupředu."
David Livingstone


Vítejte na mém blogu ...

čtvrtek 24. ledna 2019

Život tropí hlouposti ...


... aneb: Co se nevešlo do bilance, či chcete-li Bonus

Při probírání archivu jsem opět narazila na pár fotek, které možná pobaví, či vyloudí úsměv na tváři. Další třeba nepobaví, ale i ty k životu patří.


Tím křovím se nechodí ani v jiných ročních obdobích

Tohle zamrzí. Rozečtená knížka a pocit, že tohle už jsem přeci četla.
Navíc jsem od knihy nenašla účtenku.
V knihkupectví se na knihu podívali a bez problémů vyměnili.

Vánoční výzdoba v červnu???
Možná proto, že za půl roku bude aktuální

I sochy občas potřebují šluka

Dobrodruh na Europabrücke.
Při pohledu na něj mě mrazilo

Určitě důležitá informace, která byla na odpočívadle ve spoustě jazykových mutací.
"R" mě však u tak precizních Němců překvapilo. Občas se vloudí chybička

Tak tohle se opravdu nepovedlo

Už ani na PPL není spolehnutí, začíná nám nějak "poštovatět"

"Neuhnu!!!"
D1 v místě, kde je zúžení. Řidič PPL jel v celém úseku tak, aby ho nikdo nepředjel.
Možná vezl nějakou zpožděnou zásilku

To naše auto už má pěkně "nalítáno"

Zámecké sekačky na trávu

U nás nadávka nejhrubšího zrna. Co je proti tomu prase či kanec, které neurazí.
Na Slovensku pojmenování živočišného druhu

Praha - Vinohrady, prodejna elektro

Rok to byl opravdu pestrý.
I ten můj muž se pěkně vybarvil.

Přeji Vám všem krásné dny :-D

28 komentářů:

  1. Teda Alenko,tohle se Vám povedlo.Jedno lepší než druhé.To je super.

    OdpovědětVymazat
  2. Pochybuji,že toho nápisu o obalech ve výloze by se lupiči lekli, když za dveřmi je obchod plný zboží Ale je to vtipné

    OdpovědětVymazat
  3. Vsadím se, že jsi mužíčkovu hlavu  nasvítila barevným světlem. Dobrý výběr-pestrý, vtipný - tedy většinou-viz ta stěna a lezení po ní.

    OdpovědětVymazat
  4. Snímky jsou to opravdu pozoruhodné, mám ráda, když se za věcmi skrývá nějaký příběh, působí mnohem silnějším dojmem. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pobavilo, vyloudilo, díky Alenko.

    OdpovědětVymazat
  6. Jezdit takhle po dálnici je pro kamiony zcela normální způsob....

    OdpovědětVymazat
  7. Bonus výtečný. Dala sis práci s tím "pobavit a poučit". Zrovna dnes jsem čekala PPL s knížkou - dal všechno včas vědět a potom nás hledal za domem při štípání dříví. PPL jsou u nás "světoví"!

    OdpovědětVymazat
  8. Socha nemá chybu! Kdybych kouřila a měla nějakou cigaretu u sebe, určitě bych mu ji tam vrzla sama .

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný výběr, vtipný. Pobavila jsem se.

    OdpovědětVymazat
  10. [1]: Doufám, že je to třeba odradí.

    OdpovědětVymazat
  11. Parádní úlovky se ti povedly....     

    OdpovědětVymazat
  12. Super! Opravdu jsi mne Alenko rozesmála.

    OdpovědětVymazat
  13. To jsou opravdu zajímavé fotografické úlovky. Zámecké sekačky jsou opravdu roztomilé ^^

    OdpovědětVymazat
  14. Děkuji. Zámecké sekačky se mi také líbily, občas by se hodily i k nám na zahradu.

    OdpovědětVymazat
  15. Ale ta žárovka tam je skutečná...

    OdpovědětVymazat
  16. [19]: Ta ano, ale kdo by riskoval rozbití výlohy kvůli žárovce, na hodně frekventovaném místě. Občas se někdo takový ale najde.

    OdpovědětVymazat
  17. Takovou knihu dokonce doma mám - od Remarqua Noc v Lisabonu, stránky jsou přehozené, ale žádná nechybí. Určitý arch stránek je zařazen jinam. Četl jsem ji se zpožděním a neměl pokladní lístek.  

    OdpovědětVymazat
  18. [21]: V tomto případě kus knihy chyběl a několik stránek tu bylo dvojmo. Paragon od knihy jsem nenašla a s obavou šla do knihkupectví. Bez problémů mi jí vyměnili. Také jsem jí četla po delší době od nákupu.

    OdpovědětVymazat
  19. Pokud se vybarvil jen ve vlasech, tak je to dobrý.

    OdpovědětVymazat
  20. [23]: Pouze a naštěstí jen v těch vlasech.

    OdpovědětVymazat
  21. Pobavila jsem se. Já jsem v poslední době spokojenější s poštou než s PPL. Kdysi jsem si postěžovala na doručovatele, že jen hodí lístek a  nezazvoní. A nyní mi chodí pošťák až ke dveřím a ještě s úsměvem.

    OdpovědětVymazat
  22. [25]: Majko, u nás je pošta vyloženě za trest. Kolikrát já už si stěžovala, to se ani nedá spočítat. Naprosto běžně ukládají zásilku na poště, i když si zaplatím dodání do ruky. Vůbec se neobtěžují jí dovézt k nám, rovnou jí dávají na poštu a pak tvrdí, že mě nezastihli doma. Většinou to sleduji na internetu, jak zásilka postupuje. Došla jsem tak daleko, že mám už telefon na balíkového doručovatele a šéfa depa. S listovními zásilkami je to dost podobné. Občas nám sousedé přinesou doporučený dopis, který jim hodila pošťačka do schránky. Dokážu to pochopit v domě, kde je vedle sebe spousta schránek. Ale bydlíme v domku, kde má každý svou schránku.

    OdpovědětVymazat
  23. Ta vánoční výzdoba mi připoměla naší oblíbenou restauraci.

    OdpovědětVymazat

MOC DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE ❤❤❤