Mezi moje záliby patří historie, cestování, poznávání nových krajů a fotografování.
Před každou další cestou se snažím získat nějaké informace o místě, které navštívím.
Ráda se proto o své poznatky z cest podělím.

"Půjdu kamkoliv, pokud je to kupředu."
David Livingstone


Vítejte na mém blogu ...

čtvrtek 31. ledna 2019

Není úniku


Sněhová bouře v noci z 23. na 24. prosince ve Skalistých horách.
Vysokoškolačka Darby cestuje za svou nemocnou matkou. Musí zastavit na odpočívadle, kde není mobilní signál a odkud se dostane, až skončí bouře. Pak teprve bude odklizen havarovaný kamion, který brání cestářům ve zprovoznění dálnice.
V návštěvnickém centru jsou čtyři úplně cizí lidé, se kterými Darby bude muset strávit noc.
A pak, v jednom ze zaparkovaných aut, objeví v kleci pro psa holčičku.
Netuší, kdo z těch čtyř je únosce...


Thriller Není úniku je prvotinou amerického spisovatele Taylora Adamse.
Děj knihy graduje, je plný šokujících zvratů a nedovolí čtenáři, aby se od ní odtrhl.
Občas běhá mráz po zádech, nebo se derou slzy do očí, ale zavřít knihu nejde.

Vydal Euromedia Group - Knižní klub v roce 2018

Neumím psát recenze, to přenechávám jiným. Toto je výjimka a píšu jen proto, abych těm, kteří mají tento žánr rádi, knihu doporučila.
Dočetla jsem jí dnes v půl třetí ráno.

29 komentářů:

  1. Tak to by asi pro mne nebylo, jsem v posledních letech moc lítostivá, ubližování  komukoliv mi moc vadí.

    OdpovědětVymazat
  2. Hmmm, to nezní vůbec špatně!

    OdpovědětVymazat
  3. Dobré. Snad to i dobře dopadne...

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za představení knihy, ale tento žánr není nic pro mě. Mám ráda napětí v ději, ale knihy, které poslední dobou jsou v módě mi nesedí. Tam je toho napětí až moc.

    OdpovědětVymazat
  5. Pro mně je to dobrý tip, díky. Možná to vyřeším tak, že knížku koupím jako dárek, a potom si jí půjčím

    OdpovědětVymazat
  6. I pro mě je to dobrý tip, rozhodně si knížku obstarám. Musím změnit žánr četby - ne pořád studovat odkyselení...

    OdpovědětVymazat
  7. [1]: Ruženko, mám to podobně. Čím jsem starší, tím jsem lítostivější. Někdy mě to docela štve.

    OdpovědětVymazat
  8. To je přesně můj žánr Díky za tip.

    OdpovědětVymazat
  9. Také děkuji za tip, poptám se v knihovně

    OdpovědětVymazat
  10. Pravděpodobnost říká, že z pěti lidí nebude psychopat ani jeden. Stejně je námět knížky nesmírně poutavý.

    OdpovědětVymazat
  11. Díky, další kniha do mého seznamu. Já jsem si po historických detektivkách pana Vondrušky nyní zařadila do hledáčku zájmů spisovatele Bryndzu. Píše také napínavé trillery. jenže je o ně v knihovně zájem a tak se musí rezervovat.

    OdpovědětVymazat
  12. [9]: Pokud tento žánr máš rád, vřele doporučuji.

    OdpovědětVymazat
  13. Ali, díky za tip, to musí být brr čtení a ani se nedivím, že jsi četla a četla

    OdpovědětVymazat
  14. Už ji dneska vidím poněkolikáté, asi se po ní poohlédnu, protože mě vcelku dost zaujala

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: Řekla bych, že to je jeden z nejlepších thrillerů, které jsem kdy četla. Napětí až do konce.

    OdpovědětVymazat
  16. Někdy se člověk od knihy neodpoutá, jindy ji zase odloží na někdy jindy. Poslední dobou těch odložených mám víc. Nic nestíhám.

    OdpovědětVymazat
  17. Tohle zní naprosto úžasně, já takovéto psychothrillery víc než můžu Děkuju za tip, no musela to být skvělá kniha, když jsi dočítala ještě o půl třetí ráno

    OdpovědětVymazat
  18. [18]: Pavle, většinou knihu odložím, věnuji se jiné činnosti a pak pokračuji. Jsou i knihy, které jsem odložila a už se k nim nevrátila. Těch je naštěstí minimum.

    OdpovědětVymazat
  19. Jestli se letos dostanu na dovolenou, beru tuhle knížku sebou Alenko, díky.

    OdpovědětVymazat
  20. Díky moc za tip, tohle já můžu!

    OdpovědětVymazat
  21. [21]: Držím palce, aby ti ta dovolená vyšla. A pokud tě bude provázet tato kniha, určitě zklamaná (z její četby)nebudeš.

    OdpovědětVymazat
  22. To bude asi něco jako Deset malých černoušků od Agathy Christie - živých postupně ubývá, až se nakonec hlavní hrdina potká tváří v tvář se sériovým vrahem

    OdpovědětVymazat
  23. [24]: Slovy klasika: "Vymírali, až se z hradu kouřilo". S Deseti malými černoušky se to srovnat nedá.

    OdpovědětVymazat
  24. Poslední roky nechci číst knihy s negativním naladěním, nechci se plnit špatnými myšlenkami. Takže pro mne ne.

    OdpovědětVymazat
  25. [26]: Já tenhle žánr mám ráda. V únoru jsem během chřipky přečetla pár dalších knih.

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj Signorko, po letech si sem troufám nakukovat a raduju se, že pořád píšeš!

    OdpovědětVymazat
  27. [28]: Ahoj Markétko, strašně času uteklo a my se vzájemně jedná druhé ztratily.

    OdpovědětVymazat

MOC DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE ❤❤❤