Mezi moje záliby patří historie, cestování, poznávání nových krajů a fotografování.
Před každou další cestou se snažím získat nějaké informace o místě, které navštívím.
Ráda se proto o své poznatky z cest podělím.

"Půjdu kamkoliv, pokud je to kupředu."
David Livingstone


Vítejte na mém blogu ...

středa 17. ledna 2018

Co se nevešlo do bilance ...


.... aneb život občas tropí hlouposti.

Říká se, že by nejlepší mělo být na konec.
Ale je to to nejlepší?
Zdaleka ne. Jsou to fotky, které mě něčím zaujaly, pobavily i naštvaly.
Původně byly vybrané do tradiční bilance, ale rozhodla jsem se, že jim věnuji samostatný článek. Takový bonus.
Život totiž opravdu tropí hlouposti. A my lidé k tomu občas, někdy více, jindy méně přispíváme.

Fotky jsou řazeny tak, jak v průběhu loňského roku vznikly:

Lodičky, které jsem si koupila v lednovém výprodeji, se líbily Emě.
Snad jí moc netlačily

Tak opravdu nevím, kdy se bude konat ten další závod... :-D
V roce 1970?
Pamatuju si Ladronku od roku 1978, kdy jsem tam začala chodit s kočárkem.
Budova původního statku a divočina s obrovitými šípkovými keři.
Občas jsem tam dokonce měla i trochu strach

Tak nevím?
Akce bývají zvýrazněné žlutě a já přemýšlela nad tím, která cena vlastně platí

Můžu si taky nabídnout?

Květen v Moravském krasu - cedule je focena skrz čelní sklo a stojí na ní:
POZOR ZVÝŠENÝ VÝSKYT CYKLISTŮ.
Neviděli jsme ani jednoho, zato stejných cedulí tam bylo více

Kolikrát vám mám opakovat, že tudy prostě jezdit nebudete!!!

Cibule větší než brambory jsem fotila na italském trhu

Sídlo italských komunistů v městečku Civita

Ne, to opravdu není horečka. To je jen červnová ranní teplota v Kalábrii.
A bylo i hůř :-D

Parta Rumunů kempujících u záchodů na německém dalničním odpočívadle.
Vybaveni stanem, plynovým vařičem a nádobím obsadili dva stoly.
Fotlila jsem je raději z dálky, člověk nikdy neví ... rozhodně jsem nechtěla dostat na budku

I o němou tvář je dobře postaráno

Ježišmarjá, to je nuda. A navíc na mně všichni civí.
A někteří si to dokonce fotí ...

I slon někdy musí ...

Cesta byla špatně schůdná i pro pěší turisty.
Cyklista, který by pokračoval, by byl kamikadze

Hlavně neztrácet hlavu ...
... a samozřejmě taky humor

Doklad toho, jak báječně umím nakupovat a jak krásně dokáže "vydělávat" obchodní řetězec.
Kdybych měla malý nákup, asi bych to zjistila hned při placení, ale ve velkém, týdenním nákupu
jsem nezaregistrovala dvakrát započítanou cenu masa. To by se mi ten oběd pěkně prodražil.
Od té doby jsem jako ostříž :-D

Tohle opravdu není sranda - děti, zvykejte si!
V Německu měli místo Mikulášů imigranty už v roce 2016, ale tehdy jsem sebou neměla fot'ák

Na fotce z manželova mobilu je vidět i nápis Niklas (nikoli Nikolaus), spolu s přáním radostných vánoc.
Někdy mám pocit, že se svět fakt zbláznil

Trpaslíci moje originální pytle na hortenzie nazávají "duchy".
Asi jsem se též zbláznila


Byla jsem rodičům na vánoce uklidit a hrob jsem musela vyhrabávat ze sněhu.

Slova mé dcery: "Holky, babička sjíždí retro".
Ještě, že jsem ty dva staré telefony nevyhodila. Dva dny před vánoci jsem si rozbila mobil.
Ztratila jsem tím veškeré novější kontakty, takže se ted' ohlašuji občas poněkud komisně.
Spoustě lidí kvůli tomu nemůžu volat. Upomínky na narozeniny přátel jsou také fuč.
V těchto dvou starých telefonech jsem měla kontakty na lidi z doby před více než 10 lety. Mnozí tu už nejsou.

Je to prý ještě štěňátko....

Můžu to linecký kolečko?

Teplota na Silvestra odpoledne.
V roce 1978 bylo ve stejný den ještě tepleji, ale ráno mrzlo, jen praštělo.
Byla kalamita, vypínal se proud, doprava nefungovala .... vzpomínáte?

Dějí se však i zázraky.
Nebo spíš nám příroda ukazuje, že je opravdu mocná.
Sehnala jsem drsnou hortenzii, která je prý plně mrazuvzdorná a tím, že pochází z Tibetu, by měla vydržet až do -29°C.
Tu moji v půlce dubna nezachránil ani pytel, kterým jsem jí přikrývala. Zkroutila se, zčernala a vůbec nevypadala dobře.

Stav v dubnu

Červenec - a pak, že se zázraky nedějí

A to je tečka za mým bilancováním uplynulého roku.
Samozřejmě, že se k němu budu vracet, jednak s deníkem z Itálie, ale také z dalších míst, kterými jsme v minulém roce prošli.

Děkuji za návštěvu. Usmívající se

22 komentářů:

  1. Skoro u všech fotek jsem se pobavila až na ty čokoládové figurky imigrantů jako by nestačilo že jich je všude plno ještě je musejí cpát do obchodních produktů .

    OdpovědětVymazat
  2. 253 Kč? To je slušný výdělek za pípnutí.

    OdpovědětVymazat
  3.    Z návštěvy od Renatky do tak veselých fotek. Až na tu účtenku, ta by mě rozpálila Alenko do běla,však víš

    OdpovědětVymazat
  4. Asi budu muset začít kontrolovat účtenky, alespoň u většího nákupu. Většinou účet vyhodím, nechce se mi hledat brýle, ale vidím, že to je chyba   

    OdpovědětVymazat
  5. ...pěkné,ale nejvíc se mi líbí nožičky princezny,která navštívila šatních své maminky ( nebo babičky?)...to,přece všichni pamatujeme

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to by se mému muži nezdálo asi by se vrátil. Už ta částka by byla nápadná. Ale nevím, jak velký další nákup jsi měla, no.

    OdpovědětVymazat
  7. Ještě jinak, ty fotky jsou náhodou moc vtipné-tedy taky ty panáčky nemusím, ale jinak-kočka jako všechny kočky zvědavá, co?

    OdpovědětVymazat
  8. Třicet sedm stupňů hned po ránu? Tak to bych asi vzala nohy na ramena, mnohem sympatičtější je mi ten sníh na hřbitově.     

    OdpovědětVymazat
  9. Fotky neočekávané - o to vtipnější. Nožky v botkách - to mí kluci nikdy nedělali. Že by výsada slečen? Účtenka - to bych na to přišla v krámě, kontrolujeme účtenky skoro zcela pravidelně. Vařící teploty vzduchu nemusím. Ale přesto za nimi jezdím. Mobily - to by se mi nestalo - pravidelně zálohuji do PC a ještě tisknu. Teploměr na Silvestra - u nás bylo 12 - to nebylo ani v září v Mariánkách, to bylo 8.

    OdpovědětVymazat
  10. Jako bonus jsoou príma. Je to dobrý nápad dát sem z minulého roku ještě něco "pro oko"...

    OdpovědětVymazat
  11. Líbí se mi kocůr s lineckým. To je něco pro pana Al_mana

    OdpovědětVymazat
  12. Pěkné perličky, ale to hovězí, tak to je dost velká drzost!

    OdpovědětVymazat
  13. Alenko, to byl výborný nápad! Moc se mi to líbilo a občas jsem se smála i nahlas. Díky.

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to jsem se u.mnoha fotek ppibavil...i když u té účtenky muselo zamrazit...Jinak jsem myslel že to komunisti vItalii už zabalili, řekl bych,ze ti Mikuláši ani nejsou migrati, ale tip "politicky korektniho" průměrného člověka...Jinakmel jsem mrazuvzorne fuchsie ale pak sem se dovedel, že to plati pro Anglii a Irsko, kde mrzne většinou hen symbolicky...   

    OdpovědětVymazat
  15. [1]: Mně už ti čokoládoví imigranti překvapili rok předtím. Loni jsem tam šla vyzbrojená fot'ákem a rozhodnutá, že když mi někdo bude nadávat, že se tam nesmí fotit, udělám ze sebe pitomce, který nerozumí.

    OdpovědětVymazat
  16. Tohle píše život, každý den a je to skvělé. Vybočování ze zákrytů já mám nejraději, protože nás to polidšťuje.

    OdpovědětVymazat
  17. Já si lístky taky hlídám jako ostříž. Nejednou se mi to vyplatilo. Poslední akce - kupovala jsem dárek, kdy hračky byla ve slevš za 299kaček, u pokladny namarkována plná cena 799.-. Mé hlídací očko to hned vypátralo a ihned řešilo. 500.- navrácena, i když s kyselým obličejem a bez omluvy.

    OdpovědětVymazat
  18. [17]: Moc děkuji. Na deníku jsem už začala tak trochu pracovat.

    OdpovědětVymazat
  19. Díky ti, u některých obrázků jsem se vážně pobavila!

    OdpovědětVymazat
  20. Některý mě teda dostaly a že jich je     

    OdpovědětVymazat

MOC DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE ❤❤❤