Mezi moje záliby patří historie, cestování, poznávání nových krajů a fotografování.
Před každou další cestou se snažím získat nějaké informace o místě, které navštívím.
Ráda se proto o své poznatky z cest podělím.

"Půjdu kamkoliv, pokud je to kupředu."
David Livingstone


Vítejte na mém blogu ...

pátek 17. května 2024

Pauza

Už několik večerů zasedám ke klávesnici počítače a místo toho, aby se po ní rozeběhly moje prsty, rozeběhnou se mé myšlenky. 

To, čeho jsem se bála a ve skrytu duše stále doufala, že se to nepotvrdí, se stalo tvrdou realitou. Ortel, který nade mnou vyřkl pan doktor, mě paralyzoval. Nevím co všechno mně čeká, nevím co bude. Jedinou jistotou je to, že se určitě letos k moři nepodívám.

Moji milí blogoví přátelé, neloučím se s Vámi, ale dávám si pauzu. 

Buďte všichni hlavně hodně zdraví a užívejte si nadcházející léto.

Alena

19 komentářů:

  1. Alenko, vyděsila si mě. Budu na Tebe myslet,
    aby si se brzy uzdravila a my jsme mohly zase číst Tvé úžasné články. Držím pěsti a přeju hodně sil ...🍀🌞

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Alenko, i mě jsi vyděsila. Doufám, že budeš brzy v pořádku. Myslím na tebe a posílám hodně sil. ❤❤

    OdpovědětVymazat
  3. Držím moooooc pěsti,ať všecko dobře dopadne!Zdena

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko, přeji Ti hodně sil a hlavně ať se co nejdříve uzdravíš. Přeji Ti hlavně ZDRAVÍ a také štěstí a držím palce, ať vše dobře dopadne.

    OdpovědětVymazat
  5. Včera jsem s velkým zájmem četla Váš minulý příspěvek. Na některých místech jsme už byli, jiná jsem si vyhledávala na mapě, abychom je při další cestě do Třeboně případně navštívili. Těšila jsem se na další článek, a dnes taková zpráva! Přeji Vám hodně sil a ať se Vám zdraví co nejdříve vrátí! Marie z Moravy

    OdpovědětVymazat
  6. Alenko, to mi je moc líto! Myslím na tebe, cítím s tebou a věřím v dobrý konec!
    Opatruj se, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Alenko,moc na tebe myslím a přeji hodně sil a také věřím ve šťastný konec.Naděje nás nesmí nikdy opustit,ať jde o cokoliv.

    OdpovědětVymazat
  8. Budu na Tebe moc myslet a přeji hodně sil, aby vše dopadlo tak jak má - tj. dobře.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. Alenko také jsem z tvé zprávy vyděšená. Přeji jen to dobré, hodně sil, štěstí a zdraví. Myslím na tebe, opatruj se, pá ❤️

    OdpovědětVymazat
  10. Alenko, myslím na tebe a věřím, že všechno bude dobré. Hela

    OdpovědětVymazat
  11. Držím palce, ať všechno dobře dopadne.

    OdpovědětVymazat
  12. Odpočívej, nabírej síly, regeneruj, zklidni se a potom bude líp. Držím palce.

    OdpovědětVymazat
  13. Přeji ti, aby pauza byla co nejkratší a k moři ses brzy dostala.

    OdpovědětVymazat
  14. Alenko, ať je to co chce,vše se dá řešit. Věř lékařům a spolupracuj s nimi 🍀

    OdpovědětVymazat
  15. Alenko, přeji ti hodně sil, myslím na tebe.

    OdpovědětVymazat
  16. To mě moc mrzí. Nezbývá než věřit, prát se a energii z blogu vrhnout na to, co je podstatné. Myslím na tebe a držím moc palce...

    OdpovědětVymazat
  17. Alenko, přeji ti hodně sil a energie. A těším se na pokračování italské dovolené!
    Opatruj se. Jitka

    OdpovědětVymazat
  18. Drž se. Držím palce a věřím, že všechno zdárně překonáš.

    OdpovědětVymazat
  19. Alenko, držím ti palce a přeji, ať vše dobře dopadne . Itálie na tebe čeká 😊🤞

    OdpovědětVymazat

MOC DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE ❤❤❤