Mezi moje záliby patří historie, cestování, poznávání nových krajů a fotografování.
Před každou další cestou se snažím získat nějaké informace o místě, které navštívím.
Ráda se proto o své poznatky z cest podělím.

"Půjdu kamkoliv, pokud je to kupředu."
David Livingstone


Vítejte na mém blogu ...

čtvrtek 22. prosince 2022

Přáníčko

Moji milí blogoví přátelé,

ne nadarmo se říká: "Sejde z očí, sejde z mysli". 

Jsem tady, čtu si Vaše blogy, občas vložím komentář, ale .... nějak se mi nechce nic psát. Nenazvala bych to leností, i když to tak vypadá. Snažím se to čas od času překonat, sednu k počítači a ve výsledku si text uložím k rozepsaným nebo ho rovnou smažu. Navíc mi trvalo půl roku, než jsem mohla začít znovu fungovat po hnusném průběhu covidu. Nikdy bych netušila, jak to se mnou zamává. 

Nikdy jsem si nedávala novoroční předsevzetí. A nebo spíš dávala takové, že si žádné dávat nebudu. Ve výsledku je to jedno a totéž. Že bych to pro tentokrát změnila? Že bych se přinutila ke psaní? Témat, zejména těch cestovních, kde se cítím jako ryba ve vodě, by bylo dost. Třeba se k tomu dostanu a v zimních měsících budu prezentovat léto, aby bylo nač se těšit. 

Když se vrátím k té lenosti, tak tou rozhodně netrpím. Od září si více užívám malá vnoučata, které jsem pokaždé zmiňovala jako trpaslíky. Nebude to trvat dlouho a přerostou mně stejně, jako už mně přerostly kukačky. Maminka Jiříka a Betušky změnila od září zaměstnání a já dohlížím na to, aby se vnoučata nasnídala a vyrazila včas do školy. A pak babičkuju. I když vstávám brzy, dělám to ráda. Od zítřka máme prázdniny. Oni i já. 

Jako doklad toho, že nelením, přikládám jednu čerstvou fotku. 

Vypadá to jako výřad po honu, ale většinu rozdám.
*
Moji milí blogoví přátelé, přeji Vám všem krásné a pohodové vánoční svátky a hlavně zdraví. Toto přáníčko jsem rozeslala těm, na které mám kontakt. Ale ráda bych popřála všem.





30 komentářů:

  1. Alenko, jsme na tom podobně. Občas zavítám na nějaký blog, občas i komentuji, ale ten můj zahálí. Chodím o něco víc na fb kde jsou různé skupiny o tvoření , vaření atd.které mě zajímají .
    Taky si říkám , od nového roku zase něco zplodím a dám na blog 😉
    Hlavně že jsme v pořádku , nějaká inspirace pak přijde .
    Přeji vám hezké a klidné Vánoce a šťastný nový rok ! Růžena z Itálie

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko, vitej zpět v blogovém světě, měla jsem také období, kdy jsem jen nahlížela. Děkuji za přání a přeji jediné - zdraví Tobě a všem kolem Tebe. ♥ ☺ ♥
    Vánočky jsou výstavní.

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko, popravdě mi hodně chybí tvé výlety a cesty a nemusí být jen do Itálie.
    Vánočky jsou jako z lepší pekárny, něco takového jsem v této kvalitě a množství nikdy v soukromí neviděla.
    Přeji ti, aby už ti bylo dobře a měla jsi sílu na vše, co tě čeká. Doufám, že to budou jen samé dobré příběhy. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko, moc ráda tě tady vidím a děkuji za krásné přání!
    Taky jedu ve vánočkách, ale peču je postupně a přátelé si chodí a je z toho vždycky milé posezení...
    Užij si krásné Vánoce. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Ráda Tě tady opoět vidím. Díky za prání a i já přeji Tobě i Tvým blízkým pohodové krásné Vánoce !
    Vánočky máš luxusní !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Alí i tobě krásné a klidné svátky!

    OdpovědětVymazat
  7. Alenko, moc ráda vás tady vidím. 🙂
    Děkuji vám za milé přání a přeji vám a celé vaší rodině krásné, klidné a pohodové Vánoce. A do Nového roku hodně štěstí a zdraví. ❤

    OdpovědětVymazat
  8. Nad těmi tvými vánočkami se vysloveně srdce směje. Užívej si tedy příjemné babičkovské Vánoce, však blogová aktivita není nic povinného :-).

    OdpovědětVymazat
  9. Lydie
    To je fajn, že jsi se ozvala.
    Také přeji krásné svátky a hodně štěstí, zdraví a dobré pohody v novém roce.
    Ty vánočky jsou úžasné.
    Také jsem ráda, že se ozvala Růženka z Itálie.

    OdpovědětVymazat
  10. Alenko, moc ráda Tě tady zase vidím a je dobře, že jsi v pohodě. Také přeji klidné a pohodové svátky a do nového roku jen to dobré, hlavně zdraví. Měj se krásně, pá 🎄

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Alenko, ty vánočky jsou přímo výstavní. Vnoučata ti tak trochu závidím. Ale snad se jich taky dočkám.
    Přeji ti klidné a pohodové Vánoce a hodně zdraví v Novém roce ❤️

    OdpovědětVymazat
  12. Alenko, krásné Vánoce 🎄 zdraví a pohodu do nového roku 🍀

    OdpovědětVymazat
  13. Sejde z mysli pouze někdo, myslím si, že to není Váš případ. Přeji krásné prožití vánočních svátků, hodně zážitků a pevné zdraví.Jarka ze severu

    OdpovědětVymazat
  14. Alenko, nesešlas mi z mysli, často si na tebe vzpomenu. Docela mi chybí tvoje cestovatelské články, asi proto, že sama nikam nejezdím. Přeju celé tvé rodině radostné Vánoce prožité ve zdraví. A zase piš články na blog, těším se.

    OdpovědětVymazat
  15. Nesešla jsi z mysli, ale nepíšeš, tak ani ohlasy nejsou. Přeji klidné a spokojené Vánoce a hlavně zdraví v novém roce. 🎄 🎇

    OdpovědětVymazat
  16. Covid je prevít. Snad nenechá následky. Užij si v pohodě vánoce. jirik-bloguje.bloguji.cool

    OdpovědětVymazat
  17. Hurá, další, kdo je jako jà, není línà, je akční, a přesto nestíhá!😂

    OdpovědětVymazat
  18. Alenko, říkala jsem si, kde jsi. Občas se to stane, že člověk potřebuje nějakou změnu a rozhodně to není lenost. Hlavně, že už jsi v pořádku. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  19. Koukám,že můj komentář spadl do spamu.Trochu tě chápu,já jsem spíše typ,který nemá potřebu se někde prezentovat,blog mám jenom
    proto,že často někam jedeme a baví mě fotit a že by se třeba někdo na naše výlety rád podíval.Ale bojuji s tím věčně.
    Alenko,užij si krásně vánoční svátky hlavně ve zdraví.Vánočky máš naprosto úžasné.

    OdpovědětVymazat
  20. Přeji krásný zbytek vánočních prázdnin a v novém roce mnoho radostí babičkovských ale i těch fotografických, zahradnických, cukrářských a cestovatelských. Výřad vánoček pobavil, jsou fakt luxusní, pěkné úlovky. :)

    OdpovědětVymazat
  21. Alenko, přeji krásné chvíle s nejbližšími a hodně zdraví do nového roku. Jitka

    OdpovědětVymazat
  22. Milá Alenko, vítej zde po nějaké době. I já jsem měla oddych skoro půl roku, než jsem se sem navrátila. Líná nejsi vůbec, vzpomínám na dobu, kdy jsi běhala kalupem kolem malých vnoučat, každou chvíli nějaké úrazy, jinak taky vím, jak pracuješ na zahrádce a jak jsi nám poctivě popisovala své Italské dovolené. Budu ráda, když tu budeš. 💖

    OdpovědětVymazat
  23. Moji milí blogoví přátelé, všem moc a moc děkuji za komentáře. Přiznám se, že jste mně dojali. Ještě jednou velké díky všem. 💓

    OdpovědětVymazat
  24. Hlavně přeju spoustu krásných chvil v letošním roce a spoustu takového úžasného pečení!

    OdpovědětVymazat
  25. Moc diky za prani a take preji vse nejlepsi do noveho roku 2023.

    OdpovědětVymazat
  26. Alenko, zdravím. Přeju Ti opožděně vše nejlepší do nového roku, hodně zdraví a klidu, pohody a radosti z kukaček a trpaslíků. Vánočky jsou parádní !!!!! Měj se hezky, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Alenko, jsem ráda, že jste se vrátila zpět na blog. Mám fakt velkou radost. V roce 2023 Vám přeji hodně zdraví, spokojenosti a další úžasné zážitky. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
  28. Alenko jsem ráda, že jsi zase zpět. Přeji Ti hlavně pevné zdraví a těším se na Tvoje články.

    OdpovědětVymazat

MOC DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE ❤❤❤