Mezi moje záliby patří historie, cestování, poznávání nových krajů a fotografování.
Před každou další cestou se snažím získat nějaké informace o místě, které navštívím.
Ráda se proto o své poznatky z cest podělím.

"Půjdu kamkoliv, pokud je to kupředu."
David Livingstone


Vítejte na mém blogu ...

středa 6. října 2010

Tak jsem trochu předběhla ....

.... a na téma podzim jsem už své pocity vyjádřila ve článečku Podzimní.

Dlouho jsem přemýšlela, zda mám k tomu tématu ještě něco napsat.
Opravdu nemám podzim ráda.
Je to období, kdy něco končí, příroda se ukládá ke spánku, do kterého bych se s chutí uložila také a tohle období plné smutku bych nejradši zaspala. Mám ráda kytky a mám jich spoustu, vozím si je i ze zahraničí a připomínají mi místa, která jsem navštívila. Na podzim je však musím všechny zazimovat, ty středomořské přestěhovat do domu. Zažívám u toho tak deprimující pocity a mnohdy lituju, že nežiju tam někde na jihu. Proč ten praotech Čech nedošel někam jižněji?
Podzim pro mě znamená mlhy, plískanice, tlející listí a dušičky - brrrrr.
Ve vzácných okamžicích, kterých je však málo, se ukáže sluníčko a nabídne barvy, které má podzimní příroda.
Podzim tak se svou paletou trošku vylepšuje svou většinou nevlídnou tvář.
Několik obrázků, na kterých jsou barvy podzimu:
Pod Točníkem
Lesy pod Točníkem
Točník
Stráně pod Točníkem jsou opravdu kouzelně barevné.


Pohled od Točníku
A když pak jste nahoře u Točníku, je tu také spousta barev podzimu.

Pohled od Točníku
Pohled od Točníku na zvlněnou krajinu

Cesta podzimním lesem
Barvy podzimuPodzimní les
Lesy u Krásného Buku ve Šluknovském výběžku

Krásný dvůr
Krásný dvůr
Podzim
U zámku Krásný dvůr je anglický park, který je nejrozsáhlejším u nás a na podzim je kouzelně barevný

Podzimní sluncePodzimní lesPlzeňsko
 Lesy u Plas na Plzeňsku jsou houbařským rájem

Pohled od Č.ŠternberkaCesta z Českého Šternberka
Nad Sázavou
U Českého Šternberku to hýří také barvami

Buk
 A stejně jako tenhle nádherný buk, který přežil už mnoho podzimů a zim, se i já budu těšit na jaro.

1 komentář:

  1. Ta alej je úžasná, jak kdyby tam někdo ty listy úplně rovnoměrně naskládal :) Podzim je obzvláště fotogenické roční obodbí.

    OdpovědětVymazat

MOC DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE ❤❤❤